فرزین گروسیان دروازه‌بان تراکتورسازی پس از شکست تیمش برابر استقلال با چشمانی اشک بار به سمت هواداران تراکتورسازی رفت.
 
به گزارش ایسنا، بعد از شکست یک بر صفر تیم تراکتورسازی برابر استقلال، فرزین گروسیان دروازه بان تراکتورسازی با چشمانی گریان به سمت هواداران تراکتورسازی رفت و با تشویق آنها رو به رو شد. با اینحال او همچنان با چشمانی اشک بار زمین بازی را ترک کرد.
 
حاشیه‌های این مسابقه حساس، به شرح زیر است:
-در آستانه آغاز دیدار تیم‌های استقلال و تراکتورسازی حدود ۳۵ هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی حاضر هستند که ۵ هزار نفر از آنها حامی تراکتورسازی هستند و سایرین طرفدار استقلال محسوب می‌شوند.
 
-حدود یک ساعت پیش از شروع دیدار هواداران تراکتورسازی با خروج از جایگاه‌های در نظر گرفته شده، تلاش کردند سکوهای جدیدی را در اختیار خود بگیرند و تلاش مسئولان انتظامی برای کنترل آنها موفقیت آمیز نبود و در ادامه هواداران استقلال هم دست به اقدام مشابه زدند و در نهایت این مسئله به درگیری میان هواداران دو تیم منجر شد و هواداران به سمت یکدیگر اشیایی را پرت کردند. در نهایت این نیروی انتظامی بود که به ماجرا فیصله داد.
 
- عبدالحمید احمدی معاون وزیر ورزش و جوانان از کسانی است که این بازی را از نزدیک تماشا می کند.
 
- فرزاد حاتمی بازیکن تراکتورسازی که با امیرحسین صادقی روز گذشته درگیر شده بود، با مهدی رحمتی دروازه بان استقلال برخورد گرمی داشت.
 
- اعضای کانون هواداران استقلال پیش از آغاز بازی با اهدای شاخه گل به هواداران تراکتورسازی تلاش کردند جوی دوستانه را در ورزشگاه ایجاد کنند.
 
- هواداران استقلال با تکان دادن بادکنک های آبی و سفید تیم خود را تشویق می کنند.
 
- هواداران تیم تراکتورسازی در این دیدار علیه عادل فردوسی پور مجری برنامه ۹۰ شعار دادند.
 
- پیش از آغاز این دیدار هواداران استقلال پرچم بزرگی را روی سکوهای ورزشگاه آزادی پهن کردند. استقلالی‌ها معمولا در بازی با پرسپولیس این کار را می کردند و انجام این امر در مقابل تراکتورسازی تازگی داشت.
 
- از جایگاه‌های هواداران استقلال تنها سه سکو خالی مانده و این مسئله جالب توجه بود.
 
- امید ابراهیمی، خسرو حیدری و فرشید اسماعیلی سه بازیکن استقلال روی سکوها این دیدار را تماشا کردند.
 
- احمدی معاون وزیر ورزش و جوانان با حضور در جایگاه خبرنگاران، با آنها برخورد گرمی داشت.
 
- در اواسط نیمه نخست این دیدار سرور جپارف مصدوم شد و تا زمانی که به بیرون از زمین منتقل شود، کادرفنی دو تیم شروع به توصیه‌های فنی کردند و با فراخواندن بازیکنانشان، از فرصت استفاده کردند. در این میان توصیه های فنی بهتاش فریبا به پژمان منتظری جالب توجه بود.
 
- بعد از گلزنی جپارف برای استقلال، او به سمت هواداران استقلال رفت و به شدت با آنها به خوشحالی پرداخت. همچنین در این زمان هواداران استقلال علیه هواداران تراکتورسازی شعار دادند.

- اشتباه عجیب ایران پوریان در همان اوایل نیمه دوم باعث شد یک کرنر به سود استقلال اعلام شود. این اتفاق با خنده شدید هواداران استقلال همراه شد.

- در نیمه دوم این دیدار کیانی بازوبند کاپیتانی تراکتورسازی را به فرزین گروسیان دروازه‌بان تیمش داده بود.

- هواداران استقلال از دقیقه ۶۲ مهدی قائدی را مورد تشویق قرار دادند و او پنج دقیقه بعد به جای بیت سعید وارد میدان شد.

- بلندگوی استادیوم آزادی تعداد حاضران در ورزشگاه را ۶۱ هزار نفر اعلام کرد.

- در دقیقه ۶۶ بازی یک خطا به سود تراکتورسازی اعلام شد و بیژن حیدری داور بازی به علت اینکه جپارف زودتر از سوت او به سمت توپ دویده، یک کارت زرد به این بازیکن نشان داد.

- در دقیقه ۹۰ این دیدار بعد از سرنگونی مهاجم تراکتورسازی در محوطه جریمه استقلال، همه اعضای فنی این تیم به گمان پنالتی وارد زمین شدند اما حیدری داور بازی این اعتقاد را نداشت و پنالتی اعلام نکرد.

- بعد از پایان بازی منصوریان با رفتن به سمت نیمکت تراکتورسازی برخورد گرمی با کاظم محمودی و سایر نیمکت نشینان تراکتورسازی داشت هرچند که گل محمدی ترجیح داد زودتر از محوطه فنی خارج شود و با منصوریان رو در رو نشود. در ادامه بازیکنان و اعضای فنی استقلال به سمت هواداران تیم خود رفتند و با آنها به ابراز احساسات پرداختند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.