به گزارش ایرنا، تیم فوتبال استقلال خوزستان زیر نظر عبدالله ویسی سرمربی جدید این فصل تیم استقلال خوزستان در 2 نوبت صبح و بعدازظهر به تمرین پرداخت.
این تیم همچنین با چند تیم محلی چهارمحال و بختیاری تمرین کرد.
حضور «رضا کرملاچعب» بازیکن فصل پیش تیم پرسپولیس تهران که به تازگی به استقلال خوزستان پیوسته است و این تیم را در این اردو همراهی می کرد، از نکات چالب توجه این اردو بود.
تیم استقلال خوزستان در این اردو با حساب 2 بر صفر تیم شهدای شهرکرد و در آخرین بازی تدارکاتی شهرکرد با حساب 5 بر صفر تیم شاهین لردگان را شکست داد.
در دیدارهای تدارکاتی تیم فوتبال استقلال خوزستان ابوالفضل علایی، میثم دورقی، سعید زارع و طالب ریکانی چهره موفقی را از خود به نمایش گذاشتند و برای این تیم گلزنی کردند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان، شهرکرد را یکی از مناطق مطلوب برای برگزاری اردوهای باشگاهی دانست و گفت: زمینه لازم برای برگزاری اردوی استقلال خوزستان در شهرکرد فراهم شد.
عبدالله ویسی در طول برگزاری اردوی تدارکاتی در شهرکرد افزود: بازیکنان این تیم در 2 نوبت صبح و عصر اردوی بدنسازی و آمادگی خود را برگزار کردند و اردوی خوبی در این شهر برپا شد.
به گزارش ایرنا، تیم فوتبال استقلال خوزستان در 2 فصل پیش با عبدالله ویسی به قهرمانی باشگاههای ایران دست یافت و در فصل پیش نیز در رقابت های باشگاههای آسیا نتایج قابل قبولی را کسب کرد.
در پنج سال اخیر این هفتمین تیم لیگ برتری است که در آغاز رقابتهای فصل در شهرکرد اردوی آمادگی خود را برپا می کند.
شهرکرد به دلیل ارتفاع 2 هزار متری از سطح دریا یکی از مناطق اردوبام ورزشی محسوب می شود و به جز فوتبال تاکنون 12 رشته ورزشی و المپیکی اردوهای خود را در یک دهه اخیر در شهرکرد برپا کرده اند.
خبرنگار: محمود رئیسی**انتشار: جهانبخش صفری
2097/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.