به گزارش ایرنا، محمود تولایی روز پنجشنبه در گفت و گوبا خبرنگاران اظهار کرد: دو سوم دیگر صادرات استان اصفهان یعنی حدود 45 تا 50 درصد آن نیز مربوط به فولاد مبارکه، پتروشیمی و ذوب آهن و بقیه صادرات آن مربوط به کل استان است.
وی همچنین با تاکید بر پیگیری اتاق بازرگانی کاشان برای صدور مجوز واردات گمرک کاشان و استقرار آن در شهرستان با همکاری و استانداری اصفهان و مدیران این استان، خاطر نشان کرد: زمین این مجموعه به صورت رایگان جانمایی شده است.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کاشان پرهیز از آنی نگری، نگاه کلان و بازدهی و سودآوری های فوری آن در دراز مدت را لازمه اجرای طرح های ملی در این منطقه بیان کرد و گفت: حوزه تولید و اشتغال کاشان نسبت به کشور از میانگین خوبی برخوردار است.
وی افزود: اجرا کردن مطالبات مردم بر اساس قانون اساسی اعم از بهداشت و درمان، اشتغال، امنیت و ایجاد زیرساخت ‌ها جزو وظایف حاکمیتی دولتمردان است که در برخی موارد این تکالیف به درستی اجرا نشده است.
تولایی همچنین اقدام مطلوب برای استقرار زیرساخت ها در شهرک امیرکبیر و الحاق 900 هکتار به این شهرک پس از 20 سال را جمله دیگر اقدام های اطاق بازرگانی کاشان بیان کرد.
در سه ماه نخست امسال افزون بر 19 میلیون و 729 هزار کیلوگرم کالا به ارزش 47 میلیون و 100 هزار و 895 دلار کالا از کاشان به خارج از کشور صادر شده است.
6136 / 6022 خبرنگار: یوسف صائب - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.