به گزارش ایرنا، در پایان رقابت های روز دوم که شامگاه چهارشنبه در سالن ورزشی تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی کاشان پایان یافت در گروه های چهارگانه تیم های ایلام، یزد، اصفهان و گلستان برابر حریفان خود به برتری دست یافتند و دو دیدار نیز به تساوی انجامید.
در گروه اول این مسابقات که تیم های جهرم، بندرعباس، ایلام و دانشگاه علوم پزشکی ایران حضور دارند دیدار بین تیم های ایلام و جهرم با نتیجه 3 بر 1 به سود ایلام به پایان رسید و بندرعباس و علوم پزشکی ایران به تساوی 1 بر 1 رضایت دادند.
در گروه دوم نیز که سه تیمی متشکل از تیم های یزد، کردستان و همدان است، تیم یزد 2 بر صفر همدان را شکست داد.
در گروه سوم که دیگر گروه سه تیمی با حضور تیم های رفسنجان ، کاشان و مشهد است بازی تیم های رفسنجان با مشهد با تساوی1 بر1 به پایان رسید.
در مسابقات گروه چهارم نیز که متشکل از تیم های آبادان، اصفهان ، گلستان و تهران است ، تیم اصفهان 4 بر صفر تهران را شکست داد و گلستان 4 بر 1 آبادان را شکست داد.
در این مسابقات که از چهارشنبه چهارم مردادماه جاری آغاز شده است، 14 تیم از 14 دانشگاه علوم پزشکی کشور به مدت یک هفته با هم به رقابت می پردازند.
تیم قهرمان این مسابقات به مرحله نهایی سیزدهمین دوره المپیاد ورزشی دانشگاه های کشور که شهریور امسال در شهرکرد برگزار می شود، راه خواهد یافت.
7408/7472 * خبرنگار: حسین منصوری فر * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irna_kashan / https://telegram.me/irna_kashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.