به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام علیرضا قاسمی شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان نطنز مشکل اصلی بادرود را بحث تعرفه بالای برق در منطقه گرمسیری برشمرد و خاطرنشان کرد: بارها این نکته مهم از طریق تریبون‌های مختلف بیان‌ شده است و امیدواریم که تعرفه برق گرمسیری برای منطقه بادرود لحاظ شود زیرا خانواده‌ها توان پرداخت قبض‌های چند صد هزار تومانی برق را ندارند.
وی یکی از مشکلات مهم منطقه بادرود کاهش آب ‌های زیرزمینی و کشاورزی است و باید برای آن چاره‌ا ندیشی و فکر جدیدی داشته باشیم که ضرورت تغییر الگوی کشت یکی از پیشنهادهای کشاورزان در این راستا است.
وی افزود:تغییر الگوی کشت نیازمند تسهیلات است و باید برای آن بودجه در نظر گرفته شود و در این راستا انتظار می ‌رود تسهیلات کم‌ بهره در اختیار کشاورزان قرار گیرد تا بتوانند تغییر الگوی کشت را به‌ خوبی انجام دهند.
قاسمی بر ضرورت احداث واحدهای تولیدی کشاورزی در بادرود تاکید کرد و گفت: با راه ‌اندازی واحد های تولیدی، اشتغال و رونق تولید، منطقه شکل جدیدی به خود خواهد گرفت و از این‌ پس شاهد توسعه شهر خواهیم بود.
وی بر احداث و مرمت جاده‌ های مواصلاتی روستاهای بادرود تاکید کرد و ادامه داد: در گذشته بخش بادرود جزو منطقه های محروم محسوب می‌ شد که این مهم از چند سال قبل حذف شده است و انتظار می ‌رود مانند سایر شهرهای همجوار، بادرود که جزو منطقه های محروم بوده و از تسهیلات آن استفاده می‌ کنند، این منطقه هم این حق برایش برقرار شود.
قاسمی خواستار اعتبار ویژه برای شهرهای زیر 20 هزار نفر شد و گفت: در شهر بادرود امامزاده واجب ‌التعظیم آقا علی عباس(ع) وجود دارد که سالانه میلیون‌ ها زائر و مجاور به آن تشرف پیدا می‌ کنند و از معاونت توسعه روستایی نهاد ریاست جمهوری درخواست ویژه برای بحث ساخت سوئیت برای اسکان زائران در امامزاده را داریم.
شهر بادرود از توابع شهرستان نطنز در فاصله 30 کیلومتری این شهرستان قرار دارد.
7408/7430 * خبرنگار: رحمت الله کاملی بادی * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irna_kashan / https://telegram.me/irna_kashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.