به گزارش ایرنا، سیدعلی پاک نژاد روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان افزود: باتوجه به اینکه برای صرفه جویی در مصرف برق، ساعات کاری اداره ها تغییر کرده است در این زمینه باید نهایت همکاری داشته باشند و از استفاده وسایل و لوازم برقی غیرضروری پرهیز کنند.
وی اظهارکرد: ادارات و نهادهای این شهرستان در زمینه مدیریت بهینه برق و آب پیشقدم و فرهنگ سازی کنند و الگویی برای خانواده و جامعه خود باشند.
فرماندارگناوه گفت: مدیریت برق این شهرستان تلاش کرده تا در گرمای شدید و طاقت فرسای منطقه، مردم با قطعی برق مواجه نشوند که درصورت مصرف بی رویه دچار خاموشی خواهیم شد.
وی از امامان معه و روحانیون این شهرستان خواست در مساجد و تکایا مردم را به صرفه جویی بهینه برق تشویق و ترغیب کنند تا تابستان بدون خاموشی سپری کنیم.
پاک نژاد، همچنین بر مصرف بهینه آب در این شهرستان تاکید کرد و گفت: هم اینک سرانه مصرف آب در این شهرستان افزایش یافته و از استانداردها بالاتر رفته است.
وی گفت: مصرف آب دراین شهرستان به رقم قابل توجهی به میزان 23 هزارمترمکعب رسیده که استاندارد آن باید 19 تا 20 هزارمترمکعب باشد.
فرماندارگناوه اظهارکرد: در صرفه جویی آب و برق باید در تمام فصول سال توجه کنیم و تنها به فصل تابستان بسنده نکنیم.
وی افزود: در کمیته برنامه ریزی اعتبارات خاصی برای نوسازی شبکه های آب در شهر وروستای این شهرستان اختصاص یافته است.
وی از بخشداران شهرستان خواست تا کانون های توسعه را در دستور کار خود با بهره گیری از نخبگان قرار دهند.
فرماندارگناوه گفت: باتوجه به اینکه نظام نامه استانی مدیریت سلامت همه جانبه یکی از طرح های مهم ملی اجرایی شده مسئولان ادارات و نهادها برای تدوین سند این طرح با شبکه بهداشت ودرمان همکاری و مشارکت لازم داشته باشند.
وی بر بهره گیری لازم از ظرفیت های شهرستان در تحقق شعارسال اقتصادمقاومتی، تولید و اشتغال تاکید کرد و از مسئولان خواست در این زمینه بجد تلاش کنند.
شهرستان گرمسیری گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.