به گزازش خبرنگار ایرنا، سید حسین هاشمی عصر دوشنبه در دومین نشست شورای اداری استان تهران که در سالن شهدای مدافع حرم استانداری برگزار شد، اظهار کرد: سلامت در کار، بصیرت و عزتمندی از اصول مدیریت و منطبق بر آموزه های اسلامی تلقی می شود که انتظار است همه مدیران و مسئولان به آنها پایبند باشند.
هاشمی با اشاره به کسب رتبه های برتر کشور در ارزیابی های انجام شده توسط دستگاههای اجرایی و مدیران استان تهران اعلام کرد که این موفقیت ها با وجود محدودیت هایی که در منابع مالی و بودجه داشتیم قابل تحسین است و ما از این مدیران و دستگاهها به نحو شایسته تجلیل می کنیم تا همه بدانند فقط به توبیخ فکر نکرده و به موقع از زحمات همکاران خود قدردانی هم می کنیم.
استاندار تهران افزود: انسجام میان مدیران دستگاههای اجرایی استان تحسین برانگیز است گرچه در مواردی گلایه هایی از سوی فرمانداران مبنی بر ناهماهنگی برخی مدیران کل با آنها در مورد سفرها و طرح ها وجود دارد اما باید بدانیم که هماهنگی و تعامل با فرمانداران می تواند تسهیل گر امور باشد.
هاشمی همچنین تاکید کرد که از ابتدای دولت یازدهم فعالیت های خود در استان تهران را بر سه محور 'تعامل، همکاری و اعتماد' قرار دادیم و از همه مدیران و فرمانداران نیز می خواهم در همین راستا همچنان تا زمان تعیین ترکیب دولت دوازدهم و کابینه دوم دکتر روحانی به کارشان ادامه دهند.

** استانداری مرجع اصلی رفع اختلاف میان دستگاههاست/ مسیر سرمایه گذار را تسهیل کنید
استاندار تهران در ادامه از همه فرمانداران و مدیران دستگاههای اجرایی خواست که دنبال اختلاف افکنی و شکایت به دادگاه از یکدیگر نباشند.
به گفته او، مرجع اصلی و فصل الخطاب رفع اختلافات این چنینی استانداری و در مواردی که مسائل پیچیده باشد، نهاد ریاست جمهوری است.
سید حسین هاشمی همچنبن از مدیران و فرمانداران استان خواست که برنامه های خود برای رونق تولید و اشتغال در سال 96 را ارائه نمایند.
استاندار تهران همچنین از دستگاههای استان خواست که مسیر ورود سرمایه گذاران خارجی را تسهیل کنتد و از بوروکراسی های پیچیده و موانع را از سر راه آنان بردارند زیرا جذب سرمایه های خارجی و حتی داخلی (مردم) باعث رونق تولید و اشتغال می شود زیرا صرفا با اتکای به بودجه دولتی نمی توان کار و شغل ایجاد کرد.
در پایان نشست امروز شورای اداری استان تهران از دستگاههایی که در ارزیابی های کشوری رتبه های برتر را کسب کرده بودند، تجلیل شد.
خبرنگار : یحیی معماری - انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7243/6539//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.