الف: اخبار ملی در فضای مجازی استان اصفهان:
***معرفی شدن حسین فریدون به زندان در صدر اخبار مورد توجه شبکه های اجتماعی اصفهان قرار داشت.به گفته سخنگوی قوه قضاییه، برای حسین فریدون روز شنبه قرار تامین صادر شده و چون این قرار تامین، وثیقه است و تامین نشده، وی به زندان معرفی شده و اگر این قرار وثیقه را تامین کند، آزاد می شود. محسنی اژه ای گفت: از این فرد در چندین نوبت تحقیق شد و از افراد مرتبط هم تحقیقاتی صورت گرفت و برخی بازداشت شدند. از طرفی روابط عمومی اورژانس تهران روز دوشنبه اعلام کرد که حسین فریدون در مراجعه به دادسرای تهران دچار مشکلات جسمی شده بود که پس از تماس با اورژانس 115، بوسیله یک دستگاه آمبولانس به یکی از بیمارستان های تهران منتقل شد.
*** برگزاری آیین گرامیداشت یاد زنده یاد مریم میرزاخانی نابغه ریاضی جهان در نقاط مختلف کشور نیز از جمله اخبار مورد توجه شبکه های اجتماعی بود. تصاویر بسیاری از گرامیداشت یاد و خاطره میرزاخانی بویژه در خانه های ریاضیات تهران و اصفهان منتشر شده است.
***اظهارات یک شخص روحانی که در حادثه متروی شهر ری مورد حمله قرار گرفته است، نیز از دیگر اخبار مورد توجه بود. این روحانی مجروح حادثه ایستگاه مترو شهرری با بیان اینکه ضارب را اصلاً ندیدم، گفت: ضارب ناگهان و از پشت با جسمی تیز ضربه ای به گردنم وارد کرد. وی افزود: موضوع امر به معروف و نهی از منکر یا درگیری احتمالی بنده با فرد ضارب که از سوی برخی مقامات و نهادها منتشر شد، صحت ندارد.
*** حضور تتلو در جشن 'فارس پلاس' نیز از جمله اخبار مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی بود.به گزارش برخی منابع خبری، جشن اولین سالگرد راه اندازی فعالیت
«فارس پلاس» یکشنبه با حضور برخی شخصیت‌هایی از جمله امیر تتلو خواننده زیر زمینی و برخی چهره های سیاسی مانند حمید رسایی در تهران برگزار شد.

ب: اخبار محلی در فضای مجازی استان اصفهان:
*** اظهارات مدیرکل حفاظت محیط زیست اصفهان درباره تالاب گاوخونی از جمله اخبار محلی مورد توجه بود. مدیرکل محیط زیست استان اصفهان در یادداشتی که در صفحه اینستاگرام خود قرار داد، نوشت: اگر برای مقابله با بیابانزایی، احیای تالاب بین المللی گاوخونی و حذف معادن شرق اصفهان تلاش نشود، آینده خوبی در انتظار این استان نخواهد بود.
*** دیدار تیم های فوتبال سپاهان و ذوب آهن در روز 31 تیر نیز دیگر خبر محلی مورد توجه بود.ذوب‌آهن و سپاهان آخرین دیدار تدارکاتی خود پیش از شروع فصل هفدهم را برابر هم در ورزشگاه نقش جهان برگزار می‌کنند. این بازی 31 تیر و در ساعت 20:45 در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می‌شود.
*** آخرین وضعیت سدهای زاینده رود و گلپایگان نیز دیگر خبر مورد توجه شبکه های اجتماعی اصفهان بود. به گزارش برخی منابع خبری، در حالی که بسیاری از سدهای کشور از جمله زاینده رود با کم آبی مواجهند، برخی از سدها مانند گلپایگان، سیراب هستند و 90 تا 100 درصد آب دارند.
گ/110/6027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.