به گزارش ایرنا،‌ آیت الله سید محمد موسوی در خطبه های نمازجمعه این هفته آران و بیدگل با اشاره به سالروز تاسیس نهاد تامین اجتماعی ضمن تقدیر از زحمات کارکنان این نهاد اظهار کرد: سازمان تامین اجتماعی نقش مهمی در حمایت از قشرهای آسیب پذیر جامعه ایفا می کند که شایسته تقدیر است.
وی بیان کرد: کشوری که بتواند آحاد جامعه را با یک قرارداد تحت پوشش انواع خدمات خود قرار دهد می تواند ادعا کند عدالت را اجرایی کرده است که نمونه آن را در کشور ایران می بینیم.
وی افزود: این نهاد با برکت با مدیریت دولت و تحت اشراف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با سرمایه مردم اداره می شود که مردم هم انتظار دارند به معیشت آن ها کمک شود.
امام جمعه آران و بیدگل تصریح کرد: بیشترین جمعیت این شهرستان تحت پوشش تامین اجتماعی هستند که این نشان از اعتماد مردم به این نهاد است.
19 تا 25 تیر هفته تامین ‌اجتماعی نامگذاری شده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به سالروز تاسیس شورای نگهبان در 26 تیرماه 59 اشاره کرد و گفت: اگر این نهاد مقدس نباشد نظام جمهوری اسلامی دچار تحریف می شود.
وی بیان کرد: شورای نگهبان به عنوان یک پایگاه تیزبین، نظام اسلامی را رصد می کند و در مقابل انحراف ها می ایستد تا تجربه تلخ مشروطه تکرار نشود.
7408/7472 * خبرنگار: حسین منصوری فر * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.