به گزارش ایرنا، دکتر محمد حاجی جعفری روز پنجشنبه در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی‌ کاشان که افزون بر این شهرستان، آران و بیدگل را نیز پوشش می دهد دارای 27 کد آمبولانس است.
وی افزود: این مرکز هم اکنون دارای 10 پایگاه جاده ای در شهرستان کاشان و دو پایگاه جاده ای در شهرستان آران و بیدگل است.
وی خاطرنشان کرد: مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی‌ کاشان هم چنین دارای 2 پایگاه شهری در آران و بیدگل و پنج پایگاه شهری در شهر کاشان است.
حاجی جعفری تصریح کرد: 7 دستگاه آمبولانس سال گذشته برای دو شهرستان کاشان و آران وبیدگل، تجهیز و نوسازی شد.
وی از دیجیتال ‌کردن سامانه اورژانس کاشان نیز خبر داد و گفت: 6 میلیارد ریال برآوردهای توسعه‌ ای دانشگاه علوم پزشکی کاشان تخصیص یافته ‌که نیمی از آن توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و بقیه توسط دانشگاه علوم پزشکی کاشان تامین خواهد شد.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی‌ کاشان نیز در این نشست از افزایش یک درصدی تصادفات این منطقه در سه ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبرداد.
دکتر سید محمد حسین مکی شمار مصدومان شهری و جاده ای را که به بیمارستان منتقل شده اند در این مدت به ترتیب یک هزار و 231 و 418 نفر بیان کرد.
وی گفت: شمار ماموریت های شهری مرکز فوریت های پزشکی در شهرستان کاشان در سه ماهه نخست امسال 4 هزار و 771 ماموریت و شمار ماموریتهای اورژانس در شهرستان آران و بیدگل نیز یک هزار و 241 مورد بوده است.
وی افزود: شمار تصادف های شهری در این دو شهرستان یک هزار و 466 مورد و تصادف های جاده ای نیز 269 مورد ثبت شده است.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی‌ کاشان هم چنین از رشد 6 درصدی ماموریت های انجام شده در سال 95 نسبت به سال قبل از آن خبر داد و یادآور شد: شمار ماموریت های انجام شده در سال 94 ، 16 هزار و 526 فقره و ماموریت های انجام شده درسال 95 نیز 17 هزار و 533 فقره بوده است.
7408/6136 * خبرنگار: یوسف صائب * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.