** احمد رضوانی، فرماندار شهرستان اصفهان گفت: جانمایی سایت امحا پسماند ویژه در شورای توسعه و برنامه ریزی استان مصوب شده و اداره کل محیط زیست این استان باید در مورد آلاینده بودن ومشکلات احتمالی آن پاسخگو باشد.

**مهدی دهقان نیّری، دبیر پانزدهیمن اجلاس بین المللی پیرغلامان و خادمان حسینی گفت: بیش از یک هزار پیرغلام و خادمان حسینی از داخل و خارج کشور در شهریور امسال برای شرکت در این اجلاس به اصفهان سفر می کنند.

** غلامحسین شفیعی، مدیر کل استاندارد استان اصفهان گفت: تجهیزات و دستگاه های بازی 23 شهربازی و پارک بازی در این استان به دلیل غیر استاندارد بودن در سالجاری پلمب شده است.

**برای اولین بار در استان اصفهان دوره آموزشی آشنایی منتخبان شوراهای شهرستان های لنجان و فلاورجان با وظایف قانونی خود برگزار شد.

** آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان بر اجرای قوانین بازدارنده و آموزش های همگانی در زمینه راهنمایی و رانندگی تاکید کرد و گفت: کاهش جرائم رانندگی با آموزش های همگانی و اعمال قوانین بازدارنده مُیَسَر است.

**رضا رحمانی، قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: اجرای طرح ها و پروژه های اقتصاد مقاومتی در اولویت برنامه های امسال این وزارتخانه قرار دارد.

** محمد حسن طالبیان، معاون میراث فرهنگی کشور از تایید گزارش اقدام های حفاظتی ایران در دو محوطه ثبت‌جهانی میدان نقش جهان اصفهان و شهر باستانی شوش، در چهل‌ویکمین اجلاس میراث‌جهانی یونسکو خبر داد.

**امیر کشانی، رئیس کمیسیون آموزش اتاق بازرگانی اصفهان گفت: برگزیدگان رویدادهای کارآفرینی ( start up) اصفهان در نمایشگاه جیتکس 2017 دوبی حضور پیدا می‌کنند.

**طرح تعویض قلیان با بسته فرهنگی- ورزشی به همت شبکه بهداشت و درمان شهرستان مبارکه در پارک ها و بوستان های این شهرستان اجرا شد.

**محمد ولید مغربی، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فلاورجان با بیان اینکه این اداره در برخورد با واحد های آلاینده جدی است گفت: کارخانه سیمان اصفهان تحت مراقبت دقیق محیط زیست است.

گ/6994 *خبرنگار: آرزو فلاح ** انتشار: سلطانمرادی
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.