به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سجاد زینعلی در خطبه های نماز جمعه سمیرم باگرامیداشت هفته حجاب و عفاف و ارزش زن در اسلام ، افزود: دشمنان به این نتیجه رسیده اند که با تضعیف ارکان خانواده، جامعه را به سوی هرزگی و زوال ببرند.
وی افزود: از همین رو برای این موضوع برنامه دارند و رسانه های متعدد خود را به کار گرفته اند.
وی کمرنگ شدن فریضه مقدس امر به معروف و نهی از منکر را از دلایل افزایش بی حجابی و بدحجابی در جامعه بیان کرد و گفت: « آتش به اختیار » ترجمه و مترادف امر به معروف و نهی از منکر یعنی مقابله با بی تفاوتی ها در جامعه است.
حجت اسلام زینعلی افزود: امر معروف و نهی از منکر اگر کمرنگ شود و زنگ ببازد، جامعه، بی تفاوت و مرده می شود و بی تفاوتی، مشکلات عدیده اجتماعی و فرهنگی را به دنبال دارد.
وی ادامه داد: رضاخان به دستور استعمارگران و عده ای روشنفکر نمای غرب زده با نام متحد شکل کردن پوشش جامعه اقدام به کشف حجاب و زدودن عفاف از جامعه کرد اما نتیجه ای نگرفت.
وی با بیان اینکه تبعیت از غرب و غرب زدگی عده ای در زمان رضا خان موجب ریخته شدن خون هزاران بی گناه شد، افزود: کشتار دسته جمعی و بی رحمانه در مسجد گوهرشاد مشهد حادثه ای تلخ در تاریخ ایران است.
امام جمعه موقت سمیرم تصریح کرد: غرب هیچگاه دلسوز نبوده و تنها با مظلوم نمایی برای پیاده سازی افکار و اهداف خود گام می بر می دارد ولی متاسفانه برخی ها چشم امید به غربی های بدعهد دارند.
شهرستان سمیرم در جوار دنا و زاگرس مرکزی در 160 کیلومتری جنوب اصفهان، 165 کیلومتری شمال یاسوج و 154 کیلومتری شرق شهرکرد واقع شده است.
ت/7147 / 2093 ** خبرنگار: افشاری - انتشار: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.