به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حمید نخعی صبح پنجشنبه، در نشست نقد و بررسی این فیلم اظهار داشت: فیلم ما از انیمیشن اسباب بازی ها چیزی کم ندارد، ما هیچ گاه خود را با شرکت های بزرگ انیمیشن مانند پیکسار مقایسه نمی کنیم اما با جرات می گوییم که ما نیز سهم خوبی از مخاطبان کودک داریم و این را ثابت کردیم.

وی با بیان اینکه هم ردیف سه ببر آسیایی در انیمیشن هستیم، ابراز داشت: حدود یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون برای این فیلم هزینه شده است و برای ساخت فیلم خانه خود را گرو گذاشتیم و از کمک‌ برخی دوستان دیگر نیز بهره مند شدیم.

نویسنده، تهیه کننده و کارگردان انیمیشن در ارتباط با اینکه پویانمایی وی شبیه انیمیشن های خارجی است و حتی نام ها نیز در انیمیشن وی خارجی است، ابراز داشت: من در زمینه انیمیشن بین الملل کار می کنم و بر این اساس زبان فیلم نیز انگلیسی است و اسم ها نیز بر همین مبنا انتخاب شده است، چون از ایران با دنیای ین الملل می خواهم استفاده کنم به طور مثال fat به معنی چاق در تمام دنیا قابل درک است.

وی با بیان اینکه موسیقی فیلم پاپ انتخاب شده است، ابراز داشت: اگر فیلم من اکران نشود خودم تور برای شهرهای مختلف می گذارم و با کرایه سینما فیلمم را نمایش می دهم چراکه برای آن به واقع زحمت کشیدم.

در ادامه این نشست مدیر تولید فیلم دنیای کیف ها با بیان اینکه این فیلم پویانمایی را تنها با پنج انیماتور پیش بردیم، ابراز داشت: زمان تولید فیلم دو سال طول کشید.

حسین شهدایی تاکید کرد: اتفاق مبارکی است که بخش انیمیشن نیز وارد جشنواره کودکان و نوجوانان شده است و گیشه سینمای کودک با دیگر ژانرهای سینما رقابت تنگاتنگ دارد.

مدیر تولید دنیای کیف ها تاکید کرد: تصور من این است که تکنیک فیلم ما به انیمیشن دنیا نزدیک است اما بودجه و دسترسی ما به تکنیک بسیار کمتر است.

وی اضافه کرد: ایده این انیمیشن واقعا با دنیا برابری می کند و ایده دنیای کیف ها هنوز به پیکسار نرسیده است.

در ادامه دستیار کارگردان و تدوین انیمیشن دنیای کیف ها ابراز داشت: ما دیوانه های عاشق بودیم که با بودجه و امکانات کم این پویانمایی را شکل دادیم.

مهدیه چمن رسان تاکید کرد: ما با شخصیت های فیلم دنیای کیف ها زندگی کردیم و امیدواریم در جشنواره به خوبی دیده شود.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 694175
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.