به گزارش ایرنا، رضا کردی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به این که این واحد توسط افراد بدون صلاحیت در امر درمان به عنوان طب سنتی فعالیت می کرد، اظهار کرد: داروهای غیر مجاز این موسسه نیز توقیف شد.
وی مشاوره، ویزیت و نسخه نویسی را از جمله اقدام های این واحد درمانی بدون مجوز بیان کرد و افزود: افراد شاغل در این موسسه فاقد صلاحیت در امور پزشکی بودند به نحوی که سلامت بیماران و سلامت جامعه را به علت مداخله غیر مجاز در امور پزشکی به خطر می انداختند.
وی با اشاره به این که هم اکنون پرونده این افراد در مراجع قضایی در حال بررسی است، گفت: کسانی که به هر نحوی از فعالیت های غیرقانونی این واحد دچار زیان های مادی و عوارض جسمی شده اند، می توانند شکایت خود را با دادسرای شهرستان یا دفتر حقوقی دانشگاه علوم پزشکی کاشان در میان بگذارند.
سرپرست دفترحقوقی دانشگاه علوم پزشکی کاشان یادآور شد: کار‌شناسان واحد نظارت بر درمان این دانشگاه با جدیت کامل بر واحدهای درمانی، نظارت مستمر دارند و در صورت شناسایی واحدهای غیرمجاز ضمن اعلام و گزارش به مراجع ذیصلاح برخورد قاطعانه ‌ای با متخلفان خواهند داشت.
وی هم چنین هدف از اجرای این گونه برنامه ها را پای بندی به قانون و جلوگیری از وقوع جرائم و تخلفات و در نهایت ارتقای سلامت مردم برشمرد و ابراز امیدواری کرد: با انجام نظارتهای مستمر کارکنان معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان و اقدامهای قضایی مناسب، شاهد ارتقای سلامت در راستای هدفهای این دانشگاه در منطقه باشیم.
7408/6136 * خبرنگار: یوسف صائب * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.