روزنامه 'نصف جهان' در مطلبی به نقل از مدیرکل گمرک استان اصفهان با عنوان 'عراق و کره در صدر مبادلات تجاری با اصفهان' نوشت: در بهار سال 96 از استان اصفهان، یک میلیون و 25 هزار تن و به ارزش 367 میلیون و 453 هزار دلار، کالا به مقصد 80 کشور جهان صادر شده است.
اسدالله احمدی ونهری افزود: درآمد گمرک اصفهان در بهار سال جاری 112 درصد رشد داشته است.
این روزنامه در مطلب دیگری به نقل از رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان نوشت: بیش از 20 تن انواع مواد مخدر غیر قابل استحصال به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر امحا می شود.
تقی حسینی افزود: هفته مبارزه با مواد مخدر همه ساله از پنجم تیرماه آغاز می شود و به همین مناسبت برنامه های متنوعی در راستای شناساندن پدیده شوم اعتیاد و عواقب آن برای مردم و خانواده ها به اجرا گذاشته می شود.
روزنامه 'اصفهان امروز' هم در مطلبی به نقل از استاندار اصفهان نوشت: اصناف مشمول بسته حمایتی دولت شدند.
رسول زرگرپور افزود: در بخشنامه بسته حمایتی دولت از واحدهای تولیدی کوچک و متوسط، علاوه بر بخش صنعت، معدن و کشاورزی، بخش خدمات و اصناف نیز به فهرست اضافه شد.
وی گفت: دولت یازدهم در برنامه های اقتصادی خود برای خارج کردن واحدهای تولیدی از رکود، چندین طرح را به اجرا گذاشت که رونق و رفع موانع تولید و ارائه بسته های حمایتی و تسهیلات مالی به صنایع کوچک و متوسط یکی از آنهاست.
این روزنامه در مطلب دیگری به نقل از شهردار اصفهان با عنوان 'توجه به عدالت فضایی دغدغه شهرداری اصفهان' نوشت: در کنار آمایش سرزمین، معاونت برنامه ریزی شهرداری در حال رقم زدن آمایش شهری است که این موضوع سبب ایجاد عدالت فضایی در شهر می شود.
مهدی جمالی نژاد افزود: عدالت فضایی و شهری در استان و کشور بسیار مهم است و یکی از دغدغه های شهید بهشتی نیز بوده است.
روزنامه 'نسل فردا' هم در مطلبی به نقل از مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان با عنوان 'زنان و زایمان بیشترین سهم را در قصورات پزشکی دارند'نوشت: آمار تعداد پرونده های ارجاعی به پزشکی قانونی در سال 95 در مقایسه با سال 94 سیری نزولی داشته است.
علی سلیمان پور بیشترین قصورات پزشکی را مربوط به زنان و زایمان عنوان کرد و افزود: در سال گذشته بیش از 150 پرونده قصورات پزشکی به این مرکز رسیده است که از این تعداد رشته جراحی زنان و زایمان، پزشکان عمومی و مامایی در سکوی اول قرار دارند.
وی موارد ارجاعی مرتبط با مصدومیت ناشی از حوادث کار در سطح استان طی سال 95 را بیش از 2 هزار 760 مورد اعلام کرد و گفت: خوشبختانه این آمار نسبت به آمار سال 94 کاهش نزدیک به 3.5 درصد پیدا کرده است.
این روزنامه در مطلب دیگری به نقل از مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اصفهان نوشت: سرانه فضای سبز منطقه 8 باید برای ایجاد نشاط و شادابی شهروندان افزایش یابد.
احمد سلیمانی پور افزود: منطقه 8 یکی از پرجمعیت ترین مناطقف 15 گانه شهرداری است که دارای 64 بوستان است.
روزنامه 'اصفهان زیبا' هم در مطلبی به نقل از فرمانده انتظامی استان اصفهان نوشت: اقدامات لازم برای شناسایی سارق مسلح بانک مسکن شعبه ملاصدرا خیابان پروین اصفهان انجام شده است و به زودی خبرهای خوبی به شهروندان داده خواهد شد.
سردارعبدارضا آقاخانی افزود: پرونده سرقت مسلحانه از بانک مسکن شعبه ملاصدرا خیابان پروین اعتصامی اصفهان توسط نیروی انتظامی در حال پیگیری است و امیدواریم به نتیجه برسیم.
این روزنامه در مطلب دیگری به نقل از فرزند رئیس حوزه علمیه اصفهان نوشت: حال عمومی آیت الله مظاهری خوب است و به تشخیص پزشک معالج از بیمارستان مرخص شدند.
حسن مظاهری در باره آخرین وضعیت جسمی آیت الله حسین مظاهری از مراجع تقلید و رئیس حوزه علمیه اصفهان گفت: ایت الله مظاهری اکنون در اصفهان دوران نقاهت را طی می کند و انشالله با دعای مردم به زودی به سراغ درس و منبر می روند.
روزنامه 'سیمای شهر' هم در مطلبی به نقل از مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان نوشت: 4 نفر در دوماهه اول امسال، بر اثر حوادث کار در اصفهان جان خود را از دست دادند.
محسن نیرومند افزود: در دو ماهه اول امسال تعداد بازرسی های انجام شده در محیط های کارگاهی در استان اصفهان، چهار هزار و 198 مورد بوده است.
وی گفت: در این فاصله زمانی 35 حادثه اتفاق افتاده که حوادث منجر به فوت چهار مورد، نقص عضو یک مورد، قطع عضور دو مورد و سایر حوادث 28 مورد بوده است.
گ 7150 / 6022 خبرنگار: علی نعمانی - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.