به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسین کریمی در خطبه های نماز جمعه تیران افزود: مشکلات و موانع پیش روی سرمایه گذاران داخلی منجر به شکست و یا عدم سرمایه گذاری آن ها می شود و این مشکلات و موانع باید توسط مسئولان حل شود.
وی بیان کرد: حمایت از سرمایه گذار خارجی برای رشد اقتصادی کشور موثر می باشد اما نباید تمام توجهات معطوف به سرمایه گذاران خارجی شود بلکه باید حمایت از سرمایه گذار داخی هم انجام شود.
امام جمعه موقت تیران با اشاره موضوع نفوذ و ابعاد این پدیده، اظهارکرد: هر اقدامی در بخش های مختلف اقتصادی، فرهنگی و سیاسی که خواسته و ناخواست منجر به تحقق اهداف دشمن باشد مصداقی از نفوذ است که موضوع نفوذ از گذشته های دور و از زمانی که حق و باطل در مقابل همدیگر قرار گرفتند، مورد توجه بوده همواره باید هوشمندان نسبت به آن آگاه باشیم.
وی با اشاره به اینکه دشمن در قالب های مختلف همانند برجام و سند 2030 قصد دارد برنامه های خود را محقق سازد، تصریح کرد: مسئولان بدعهدی های دولت آمریکا در برجام را بی پاسخ نگذارند و این بدعهدی که منجر به وضع تحریم ها علیه کشورمان شده را با قاطعیت پاسخ دهند.
حجت الاسلام کریمی ادامه داد: صبر، گذشت و کوتاهی در برابر زیاده خواهی دشمنان منجر به زیاده خواهی بیش از بیش آن ها می شود و باید مسئولان نسبت به این زیاده خواهی های دولت آمریکا پاسخ دهند.
وی توجه به موضوعات فرهنگی و توطئه های فرهنگی دشمنان گفت: ساخت بازی های رایانه ای توسط کشورهای غربی و عرضه آن در درون کشور مصداق بارزی از نفوذ است که منجر به ایجاد افسردگی و ترویج روحیه خشونت در بین کودکان و نوجوانان شده است.
وی با اشاره به پیروزی سوریه و عراق در برابر داعش گفت: جبهه مقاومت بزودی در برابر داعش پیروز شده و پاسخ محکمی به آن ها خواهد داد و این گروه تروریستی بلایی برای حامیان خود که دولت های ظالم و مستکبر هستند در آینده خواهد بود.
شهرستان تیران و کرون با بیش از 71 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
خبرنگار: اکبر مهدی زاده-** انتشار: سلطانمرادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.