به گزارش ایرنا، مردم شهید پرور شهرضا در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان همچون گذشته با حضور پررنگ خود در راهپیمایی روز قدس، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و نظام جمهوری اسلامی فریاد زدند.
نماینده مردم شهرستانهای شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی در مراسم راهپیمایی روز قدس در این شهر گفت: حضور در راهپیمایی نشان دهنده وحدت، همدلی و خلوص مردم است و مشت محکمی بر دهان مستکبران به ویژه متعرضان به کشور ایران خواهد زد.
سمیه محمودی با اشاره به اینکه حضور مردم باعث تقویت امنیت کشور می شود تصریح کرد: می طلبد تا تمام تلاش خود را برای حضور حداکثری مردم در عرصه های مختلف به کار گیریم.
محمودی افزود: روز قدس نه تنها روز حمایت از فلسطین بلکه روز تجدید حیات اسلام، حمایت از مستضعفان و مقابله با مستکبران جهان است و راهپیمایی این روز در تمام کشورها برگزار می شود.
نماینده مردم شهرستانهای شهرضا و دهاقان با اشاره به شهادت اولین شهید مدافع حرم شهرضا در مرداد سال گذشته گفت: مدافعان حرم از جمله کسانی هستند که عظمت این روز را درک کرده و امروز در بیرون از مرزهای کشور برای دفاع از نظام و زادگاه خود می جنگند.
محمودی تصریح کرد: مردم مذهبی شهرضا مدافع خون شهدا هستند و حتی با وجود فشارهای اقتصادی و معیشتی، از نظام جمهوری اسلامی ایران دفاع می کنند.
وی افزود: هر سال حضور مردم بویژه نسل جوان در گرامیداشت روز قدس نسبت به گذشته پررنگ تر می شود.

** مردم از همه اقشار و گروه های اجتماعی حضور داشتند.
فاطمه قائمی مادر خانه داری که در هوای گرم فرزند کوچک خود را به همراه داشت هدف از حضور خود در راهپیمایی روز قدس را تقویت نظام بیان کرد و گفت: اگر هرکس سختی شرایط را بهانه کند و در این راهپیمایی شرکت نکند به دشمن در دسترسی به اهداف شوم خود کمک کرده است.
فاطمه سبحانی دانش آموزی که از ته دل مرگ بر آمریکا را فریاد می زد نیز هدف خود از شرکت در این راهپیمایی را حمایت از کودکان غزه بیان کرد.
ضیایی پیرزن خانه داری که پرچم ایران را در دست داشت و با عشق آن را تکان می داد گفت: برای شهدا آمده ام چون شهدا ما را به پیروزی رساندند.
امام خمینی (ره) در 16 مرداد 1358 دراقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان «روز جهانی قدس» نامگذاری کردند و این روز را روز مقابله مستضعفان با مستکبران دانستند و از مسلمانان جهان خواستند که دراین روز همبستگی خود را برای حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند.
شهرضا در 80 کیلومتری جنوب اصفهان واقع است.
پ/7144 / 2093 ** خبرنگار: محمد امیری ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.