به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید جواد حیدری طبا روز سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه از اجرای طرح بینات و نورالهدی در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: در این طرح 65 نفر از قرآن پژوهان در رابطه با ترجمه، تفسیر و قرائت مشغول فعالیت هستند.
وی به برگزاری سه دوره محفل انس با قرآن در شهرهای اردستان، زواره و مهاباد خبر داد و گفت: در راستای فعالیت های تبلیغی در ماه مبارک رمضان علاوه بر 31 روحانی مقیم در شهرستان، 35 روحانی نیز از دفتر تبلیغات اسلامی قم و اصفهان به شهرستان اعزام شده اند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردستان از راه اندازی 12 پایگاه تابستانی اوقات فراغت با همکاری کانون های فرهنگی - تبلیغی و ائمه جماعت خبر داد و افزود: 90 گفتمان دینی با شرکت بیش از یک هزار نفر در زمینه مسائل ومشکلات دینی و اجتماعی در سطح شهرستان برگزار شده است.
حیدری طبا به برگزاری کلاس آموزش مداحی جهت 100نفر از مداحان برادر و خواهر شهرستان و صدورکارت شناسایی اشاره کرد و گفت: همچنین برای 68 نفر از روحانیان کد تبلیغی صادر شده است.
وی به وجود 23 خانه عالم در شهرستان اردستان اشاره کرد و گفت: به 6 خانه عالم در شهرهای اردستان، زواره، مهاباد، روستای تلک آباد و کریم آباد در بخش زواره بالغ بر 94 میلیون تومان کمک شده است.
مرکز شهرستان اردستان در 118کیلومتری شمال مرکز استان اصفهان قرار دارد.
7408/7431 * خبرنگار: رحمت الله عامری نیا * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.