به گزارش ایرنا، حجت ‌الاسلام روح الله امینی در خطبه‌ های نماز جمعه این هفته نطنز با اشاره به اهمیت شرکت در راهپیمایی روز قدس ابراز کرد: با شرکت در راهپیمایی روز قدس برای همیشه یک نه عملی به صهیونیست ‌ها و کسانی که جرات بازگو کردن جنایات آن ‌ها را ندارند خواهیم گفت.
وی با بیان این که آمریکا از روزهای ابتدایی انقلاب ‌اسلامی با تهدید و تحریم، دشمنی خود را ثابت کرده است، خاطر نشان کرد: دشمن تلاش می ‌کند با سم‌پاشی از طریق ماهواره و اینترنت سبک زندگی علوی را از ما بگیرد و تاکنون مردم به آن نه گفته‌ اند و از این به بعد هم با ایستادگی به تهدیدها، نه خواهند گفت.
خطیب جمعه نطنز با اشاره به فرمایش های مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان نظام اسلامی‌، خاطرنشان کرد: انتخابات تمام شد و اکنون به فرموده مقام معظم رهبری زمان عمل به بایدها توسط رئیس‌ جمهوری است و تمامی افراد در جامعه باید به مسئولان در اصلاح امور و مطالبات مردم کمک کنند.
وی با تاکید بر این که سند 2030 یک مساله بسیار مهم در کشور است، افزود: با حساسیت ‌هایی که در جامعه به واسطه تذکرهای رهبری ایجاد شد این سند لغو شد و این در حالی است که ما در کشور سند تحول داشتیم.
امینی با اشاره به فرمایش های مقام معظم رهبری در دیدار با دانشجویان و فرمان آتش به اختیار، گفت: این سخن مقام معظم رهبری نشان‌ دهنده دغدغه ایشان به مسائل فرهنگی است و یک‌ سری از افراد در جامعه استقلال‌، عزت، اسلام و ارزش‌ها در جامعه را زیر سئوال می ‌برند.
7408/7430 * خبرنگار: رحمت الله کاملی بادی * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.