به گزارش ایرنا، سردار عبدالرضا آقاخانی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در یک هفته اخیر پس از حوادث تروریستی تهران، تنها یکی دو مورد، گزارش مردمی همچون سیتی سنتر به سامانه فوریت‌های پلیسی 110 اعلام شد که با همراهی دستگاه‌های مربوطه و نیروهای آماده خود بررسی صورت گرفت که درنهایت مشخص شد مورد خاصی نبوده است.
وی، انتخابات 29 اردیبهشت 96 را یکی از مأموریت‌های مهم ناجا عنوان کرد و گفت: استان اصفهان در انتخابات با امتیاز 100 درصد مورد ارزیابی کیفی و کمی قرار گرفت و حتی یک نقطه منفی در امنیت انتخابات نداشته‌ایم.
سردار آقاخانی، مشارکت بیش از 70 درصدی مردم در انتخابات را ضامن امنیت بیان کرد و افزود: همکاری دستگاه‌های مختلف برای برگزاری انتخابات در کنار نظم و انضباط خوب مردم در پای صندوق های اخذ رای، یکی دیگر از نقاط قوت قابل ذکر است.

**کاهش 25 درصدی جرایم در ماه رمضان**
وی در بخش دیگری با اشاره به تاثیر ماه رمضان بر کاهش جرایم گفت: وقوع انواع جرائم در این مدت از ماه مبارک رمضان نسبت به مدت مشابه 25 درصد کاهش داشته است.
رییس پلیس استان اصفهان افزود: هر ساله در ایام ماه مبارک رمضان شاهد کاهش وقوع انواع جرایم مانند سرقت، قتل و آدم ربایی و سایر جرایم هستیم که این مهم از برکت این ماه بزرگ و معنوی محسوب می شود.
وی خاطرنشان کرد: هماهنگی‌های دستگاه‌های مربوطه مورد مشکوک را بررسی کردند.

**۳۰ تیم، روزه‌ خواری را در استان رصد می کنند**
فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان گفت: ۳۰ تیم بررسی روزه‌ خواری در استان اصفهان، مأموریت دارند با روزه ‌خواران برخورد کنند اما به دلیل فرهنگ مردم اصفهان، آمار روزه خواران در این استان قابل توجه نیست.
وی با بیان اینکه هیچ موردی با هدف شکستن قبح ماه رمضان و تظاهر به روزه ‌خواری وجود نداشته است گفت: روزه ‌خواری در استان اصفهان نسبت به سال‌های گذشته بسیار کاهش یافته است.

**طرح برخورد با اراذل و اوباش همچنان ادامه دارد**
فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اجرای موفق طرح برخورد با اراذل و اوباش در برقراری امنیت در محله ها گفت: اولویت مهم پلیس، برخورد جدی با اراذل ‌و اوباش و مزاحمان خیابانی است که با اشرافیت خوب پلیس این افراد هیچگونه تحرک ضد قانون نداشته و نخواهند داشت.
سردار آقاخانی با بیان اینکه برخورد با معتادان ولگرد و توزیع ‌کنندگان خرد مواد مخدر در دستور کار جدی پلیس قرار دارد، افزود: عزم جدی پلیس اصفهان برخورد با اینگونه جرائم برای افزایش امنیت عمومی است.
وی برخورد با قاچاق کالا و ارز را از دیگر اولویت های پلیس استان برشمرد و به افزایش چهار درصدی دستگیرشدگان مرتبط با کالای قاچاق در 2ماهه ابتدایی امسال اشاره کرد.
سردار آقاخانی خاطرنشان کرد: در کشفیات سرقت، 2 درصد افزایش، کشف سلاح با ۲۲ درصد افزایش و کشف سوخت نیز ۱۳۲ درصد افزایش داشته است.
ت/6994 / 2093 * خبرنگار: آرزو فلاح ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.