به گزارش ایرنا، روابط عمومی شهرداری اصفهان روز چهارشنبه به نقل از 'فرزان معظم' افزود: از آمار یاد شده 60 نفر برای بخش داوری این جشنواره انتخاب خواهند شد.
وی اضافه کرد: همچنین پس از انتخاب از طریق آزمون 6 داور نیز برای بخش بین ‌الملل برگزیده می شوند.
وی به اینکه آزمون انتخاب داوران کودک و نوجوانان باعنوان «آئین انتخاب» بعد از ظهر امروز (چهارشنبه) و در دو بخش کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود، اضافه کرد: داوران کودک ساعت 16 و داوران نوجوان نیز ساعت 18 امروز در این آئین شرکت می ‌کنند.
معظم با تاکید براینکه علاقه مندی برای حضور و دارا بودن توانمندی‌های اولیه در حوزه فیلم از مهمترین فاکتورهای انتخاب داوران کودک و نوجوان سی امین جشنواره بین‌ المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان است، ادامه داد: همچنین دارا بودن روابط اجتماعی مناسب با سن داوران این جشنواره از دیگر فاکتورهای مورد توجه است.
او تصریح کرد: فراخوان ثبت‌ نام داوران کودک و نوجوان سی امین جشنواره بین ‌المللی فیلم‌ های کودکان و نوجوانان 10 خرداد سالجاری اعلام شده بود و تا 18 خردادماه ادامه داشت.
معظم با اشاره به اینکه پس از برگزاری آزمون کودکان و نوجوانان برگزیده در مصاحبه حضوری شرکت می‌کنند، افزود: بر اساس نتایج این مصاحبه زمان‌ بندی برای برگزاری دوره‌ های آموزشی انجام می‌شود.
سی امین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان از 9 تا 15 تیر در اصفهان برگزار می شود.
6020 / 2093 * خبرنگار: علیرضا حکیمیان ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.