به گزارش ایرنا به نقل از ستاد خبری سی امین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان، قدرت الله ایزدی روز دوشنبه افزود: ما در مدارس می‌توانیم از سینما بعنوان یک وسیله کمک آموزشی استفاده کنیم تا دانش آموزان در کنار کار آموزشی خود، سینما را هم در کنارشان ببینند.
وی گفت: این موضوع به جذب مخاطب نیز کمک می‌کند، زیرا استقبال مردم از فیلم‌های کودک و نوجوان سبب ترغیب فیلم سازان به تولید در این عرصه می‌شود.
ایزدی گفت: برگزاری جشنواره کودک و نوجوان نسبت به سایر جشنواره ها دارای اهمیت بیشتری است، زیرا این کودکان و نوجوانان هستند که آینده کشور و سینمای ما را می سازند.
وی با ابراز خرسندی از بازگشت جشنواره بین المللی فیلم های کودک و نوجوان به شهر اصفهان اظهار امیدواری کرد که مانند دوره‌های گذشته، شرایط مشارکت برای فیلم سازان اصفهانی بخصوص جوانان هنرمند و با انگیزه این شهر فراهم شود و کمیت و کیفیت فیلم‌ها از سال‌های گذشته بهتر باشد.
بازیگر کاراکتر معروف به 'رشید' گفت: با توجه به تلاش مسولان برای برگزاری هرچه بهتر جشنواره، مردم میهماندوست اصفهان نیز آماده استقبال از مهمانان این برنامه هستند تا بتوانند یکی از بهترین جشنواره‌های در سال های اخیر را رقم بزنند.
ایزدی با تاکید بر نقش سینما در روند تربیتی کودکان و نوجوانان بیان کرد: ما از طریق سینما می‌توانیم با زبان خود کودکان و نوجوانان با آنها صحبت و ارتباط خوب و درستی را با آنها برقرار کنیم.
بازیگر فیلم سینمایی «اتل متل توتوله» گفت: فیلم ساختن برای کودکان و نوجوانان هنوز هم دغدغه کارگردانانی است که اخلاق، تربیت و روحیات بچه ها را می‌شناسند و مطابق با آن به تولید آثار می‌پردازند.
سی امین جشنواره بین المللی فیلم های کودک و نوجوان از 9 تا 15 تیر امسال در اصفهان برگزار می شود.
پ/8114/6027 خبرنگار: امیرحسین اکبری/ انتشار: شکراللهی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.