به گزارش ایرنا، محمد رضا مومی اردستانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: طرح های اکرام ایتام، محسنین و مفتاح الجنه امسال نیز همانند سال های گذشته در ماه مبارک رمضان اجرا می شود.
وی افزود: هم اکنون یک هزار و 214 خانوار در سطح شهرستان زیر پوشش کمیته امداد حضرت امام (ره) هستند.
وی با بیان این که کار توزیع سبد غذایی در بین مددجویان آغاز شده است، گفت: برای تهیه هر سبد غذایی بالغ بر یک میلیون ریال هزینه شده است که مبلغ قابل توجهی از آن را خیران پرداخت کرده اند.
مدیر کمیته امداد شهرستان نطنز تصریح کرد:وعده غذای گرم به تعداد دو هزار پرس نیز در صورت همکاری حامیان و خیران به صورت افطاری بین نیازمندان و محرومان توزیع می شود.
وی با بیان این که مددجویان می توانند برای دریافت سبد کالا به کمیته امداد شهرهای نطنز و بادرود مراجعه کنند، خاطر نشان کرد: به جز سبد کالایی که در بخش امامزاده جمع آوری شده است، تعداد 350 سبد غذایی توسط کمیته امداد نطنز تهیه و به دفتر همین کمیته در بادرود ارسال شده است تا بین مددجویان طبق روال همیشه توزیع شود.
مومی اردستانی گفت: مددجویان زیر پوشش این نهاد در بادرود می توانند از امروز برای تهیه سبد غذایی به کمیته امداد این شهر مراجعه کنند.
مدیر کمیته امداد نطنز ضمن قدردانی از همراهی مردم، مسئولان و خیران در اجرای طرح های این نهاد، بیان کرد: شماره حساب 0105296858004 و شماره کارت 6037991899604684 نزد بانک ملی به نام کمیته امداد، آماده دریافت کمک های خیرخواهانه برای رسیدگی به امور نیازمندان است.
7408/7430 * خبرنگار: رحمت الله کاملی بادی * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.