به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین ' حبیب رضا ارزانی ' چهارشنبه شب در همایش مدیران روابط عمومی های استان اصفهان، افزود: رمضان از نام های خداوند است که از آن به عنوان رمضان کریم و رمضان مبارک یاد می شود و گفته شده درهای بهشت در این ماه بر روی مومنان گشوده می شود.
وی از رمضان بعنوان ماه شادی مسلمانان یاد کرد و تصریح کرد: نتوانسته ایم شادی و نشاط معنوی این ماه مبارک را به مردم منتقل کنیم.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: این اداره کل برای انتقال شادی و سرور ماه مبارک رمضان ویژه برنامه هایی را تدارک دیده است که این برنامه ها از 16 تا 20 خرداد مصادف با ولادت امام حسن مجتبی (ع) هرشب در هنرستان های زیبای اصفهان برگزار می شود.
وی اضافه کرد: در این برنامه ها هنرمندان اصفهان آثار هنری خود را عرضه و فضای شاد و نشاط معنوی را خلق خواهند کرد.
حجت الاسلام ارزانی ابراز امیدواری کرد: برنامه های ویژه رمضان در سال های آینده توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان در سایر نقاط شهر اجرا شود.
وی در بخشی از سخنان خود بااشاره به نقش و اهمیت روابط عمومی ها در تنویر افکار عمومی و آگاهی بخشی به جامعه، صبر در مقابل نظرات مختلف را اصل اول کار روابط عمومی دانست و گفت: براساس آیاتی از قرآن کریم، خداوند از پیامبران خود خواسته است که برای برقراری ارتباط با جامعه، صبور باشند و نظرات مختلف را تحمل کنند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان افزود: اصل دوم روابط عمومی، توصیه دیگران به صبر است و لازمه آن این است که ابتدا خود صبور باشد و یک موضوع و عقیده را در خود نهادینه کند سپس آن را به دیگران عرضه نماید.
وی بیان کرد: جامعه ای می تواند رشد کند که تکثر آرا و عقاید مختلف در آن وجود داشته باشد و عقاید مختلف بتوانند یکدیگر را تحمل و در فضایی آرام برای رسیدن به عقیده صحیح و مشترک، نظرات مختلف را بررسی کنند.
حجت الاسلام ارزانی بااشاره به اینکه روابط عمومی ها در ارتقای آگاهی جامعه برای رسیدن به عقیده صحیح بسیار تاثیرگذارند، افزود: روابط عمومی ها پس از رعایت این دو اصل می توانند در زمینه برقراری ارتباط با مخاطب خود نقش آفرینی کنند.
وی با بیان اینکه ما به دنبال رسیدن جامعه ای پیشرفته و توحیدی هستیم، گفت: برای پیشرفت جامعه نیازمند ارائه نظرات مختلف و بررسی آنها برای گزینش نظر صحیح هستیم اما برای ارائه نظرات و تحمل نظرات مختلف ضعیف هستیم.
همایش مدیران روابط عمومی دستگاههای دولتی و خصوصی اصفهان با عنوان ' شهر خلاق، مدیران نوگرا و نقش و اهمیت روابط عمومی ' چهارشنبه شب در هنرستان هنرهای زیبای اصفهان برگزار شد.
2093 ** خبرنگار و انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.