به گزارش ایرنا، این جشنواره از سوی انجمن فرهنگی روابط عمومی استان اصفهان، با سنجش عملکرد و آثار روابط عمومی ها در محورها و موضوعات مختلف در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.
روابط عمومی های ارگان ها و سازمان های مختلف استان در جشنواره امسال از طرف هیات داوران در بخشهای مراسم، تبلیغات و انتشارات، ارتباطات رسانه ای، روابط عمومی الکترونیک، برنامه ریزی، پژوهش و افکارسنجی، ایده های نو در روابط عمومی و اقدامهای انجام یافته برای تحقق شعار سال 95 ارزیابی وداوری شدند.
بر اساس نتایج هیات داوران، در حوزه مراسم، تبلیغات و انتشارات روابط عمومی شرکت صنایع پلیمر اسپادانا و مجتمع صنایع شیمیایی ریف، اداره کل اوقاف استان و جهاد دانشگاهی استان، اتاق بازرگانی و شرکت سرمایه گذاری عقیق نقش جهان حائز رتبه های برتر شدند.
در حوزه ارتباطات رسانه ای، روابط عمومی گروه صنعتی انتخاب و شهرداری اصفهان بعنوان روابط عمومی های سرآمد در این حوزه معرفی شدند.
در محور روابط عمومی الکترونیک، شرکت گاز استان، شرکت توزیع برق استان، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان توانستند رده های برتر را کسب کنند.
بخش برنامه ریزی، پژوهش و افکارسنجی نیز با برتری شرکت آبفا استان، سازمان جهاد کشاورزی، ذوب آهن و شرکت توزیع برق استان اصفهان همراه بود.
در محور ایده های نو در روابط عمومی، شرکت آبفا استان، شهرداری اصفهان و جهاد دانشگاهی توانستند تندیس و لوح سپاس را دریافت کنند.
همچنین در بخش اقدامهای انجام یافته برای تحقق شعار سال 95 نیز، شهرداری اصفهان، شرکت آبفا استان و شرکت مدیریت تولید برق اصفهان حائز رتبه های برتر شدند.
حمید رضا غزنوی رئیس انجمن فرهنگی روابط عمومی استان اصفهان در گفت و گو با ایرنا تعامل سازنده روابط عمومی های استان، ارائه روش های برتر در روابط عمومی و معرفی الگوهای موفق را از مهمترین اهداف شکل گیری انجمن و برگزاری این جشنواره سالانه برشمرد.
وی افزود: این انجمن هم اکنون بیش از 200 عضو حقیقی از مدیران و کارشناسان حوزه های مرتبط با روابط عمومی و رسانه دارد و برگزاری بیش از 70 گردهمایی روابط عمومی در استان و دوره های آموزشی در شهرهای مختلف و همچنین برپایی جشنواره برترین روابط عمومی ها و نمایشگاه روابط عمومی از دیگر فعالیت های این انجمن در سال های اخیر محسوب می شود.
ت / 6020 / خبرنگار: علیرضا حکیمیان - انتشار : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.