به گزارش ایرنا، پایگاه اطلاع رسانی خانه ملت روز سه شنبه به نقل از اصغر سلیمی افزود: برگزاری انتخابات الکترونیکی در سطح خوبی برگزار شده و در آینده برای انتخابات ریاست جمهوری، خبرگان و مجلس شورای اسلامی نیز می‌توان از این ساز وکار استفاده کرد.
وی با بیان اینکه می‌ توان مشکلات کنونی را از انتخابات الکترونیکی رفع کنیم، ادامه داد: برای شفافیت، تجمیع و کاهش هزینه‌های برگزاری انتخابات از تجهیزات الکترونیکی برای اخذ و شمارش آرا استفاده کنیم.
نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جلسه ای را برای بررسی وضعیت برگزاری انتخابات شوراها را در کمیسیون مورد بررسی قرار می‌دهیم، تاکید کرد: هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گزارش خود را به کمیسیون شوراها ارائه خواهد داد.
این نماینده مجلس گفت: به منظور بررسی انتخابات شوراها، هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گزارش خود را به کمیسیون شوراها ارائه خواهد داد.
سلیمی اضافه کرد: بر اساس اطلاعاتی که هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در اختیار ما قرار داده، برگزاری انتخابات همراه با موفقیت بوده است.
به گفته علی اصغر احمدی معاون سیاسی وزیر کشور بین 30 تا 35 هزار صندوق الکترونیکی برای اخذ رای در انتخابات 96 در نظر گرفته شد.
انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه 29 اردیبهشت سالجاری همزمان در سراسر کشور و کشورهای خارجی برگزار شد.
ت / 6020 / 6022 خبرنگار: علیرضا حکیمیان - انتشار: عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.