*** پوستر سی امین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان با حضور هنرمندان ملی و مدیران شهری اصفهان در سالن کتابخانه مرکزی شهرداری رونمایی می شود.
سی امین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان از ٩ لغایت ١٥ تیرماه سالجاری در اصفهان برگزار می شود.
جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان ( جشنواره فیلم کودک ) جشنواره‌ای است سینمایی که از سال ۱۳۶۱ تا کنون برگزار می شود.
در 29 دوره برگزاری، 18 دوره در شهر اصفهان، ۶ دوره در شهر تهران، ۴ دوره در شهر همدان و یک دوره در شهر کرمان بوده است.

*** گردهمایی مسئولان کمیسیون های گردشگری و برند شهری اتاق های بازرگانی یزد، شیراز و اصفهان (مثلث طلایی گردشگری ایران) در محل اتاق بازرگانی اصفهان برگزار می شود.
مثلث طلایی گردشگری ایران متشکل از شهرهای اصفهان، یزد و شیراز است و به دلیل اینکه در مصوبات کشوری از استان‌های یزد، فارس و اصفهان به عنوان قلب ایران و مرکز گردشگری کشور نام برده می‌شود، نشست هایی به منظور تبادل تجربیات، مشترکات، سرمایه ها و ایجاد هم افزایی و همکاری بین سه شهر و استان تشکیل می شود.
اولین نشست به میزبانی شیراز، دومین نشست در یزد در سال گذشته به ترتیب ابتدا و انتهای سال و سومین آن عصر دوشنبه سالجاری در اصفهان برگزار شد که در قالب سه جلسه تا روز چهارشنبه ادامه دارد.
همچنین مثلث گردشگری ایران در واقع محور یا مسیر گردشگری سه شهر شیراز، یزد و اصفهان است که گردشگران ورودی به ایران در قالب یک تور خاص از جاذبه های تاریخی، مذهبی، تفریحی، طبیعی و گردشگری این سه شهر دیدن می کنند.

*** همایش مدیران روابط عمومی صنعت آب و برق کشور باحضور معاون و مشاور وزیر نیرو در تالار شرکت آب منطقه ای اصفهان برپا می شود.

*** نشست خبری مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام ( علی اکبر نجفی) در محل سالن اجتماعات این شرکت تشکیل می شود.
محورهای موضوعی این نشست تشریح عملکرد این شرکت در سال گذشته و اعلام میزان ذخیره گوشت سفید و قرمز و برنامه توزیع آن در ایام ماه رمضان است.

*** مراسم اختتامیه بیست و هشتمین دوره رقابت های علمی تخصصی معلمان تربیت بدنی استان اصفهان در مجتمع فرهنگی ورزشی امام علی (ع) برگزار می شود.
****
خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به عنوان خبرگزاری رسمی کشور آماده دریافت، اعلام و پوشش مهمترین برنامه های خبری استان اصفهان است.
سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی و عموم مردم می توانند برنامه های خبری روزانه خود را روز قبل از طریق شماره تلفن 32658353 و 32658354 به خبرگزاری جمهوری اسلامی استان اصفهان اطلاع دهند.
تلفکس 32658355
پست الکترونیکی به نشانی esfahan@irna.ir
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna
گ/7153 ** خبرنگار: هُدا استکی - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.