به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، علیرضا بصیری در جمع خبرنگاران تعداد شعب رای گیری در شهرستان شاهین شهر و میمه را 123 شعبه اعلام کرد و افزود: از این تعداد 81 شعبه در شاهین شهر است که 79 شعبه، ثابت و 2 شعبه، سیار است.
فرماندار شاهین شهر و میمه افزود: برای انتخابات شوراها در این شهرستان 149 نفر ثبت نام کردند که 36 نفر آنها خانم می باشند.
وی با اشاره به اینکه شماری از نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستا در شهرستان شاهین شهر انصراف داده اند، افزود: این آمار به 104 نفر کاهش پیدا کرده است.
وی افزود: انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان شاهین شهر و میمه بصورت نیمه مکانیزه و نیمه الکترونیکی و انتخابات شوراهای شهر بصورت تمام مکانیزه و تمام الکترونیکی برگزار می شود.
در استان اصفهان از مجموع 24 شهرستان و 107 شهر، انتخابات شوراهای شهر در 10 شهر بصورت الکترونیکی برگزار می شود.
فرماندار شاهین شهر و میمه بااشاره به اینکه در برگزاری انتخابات بصورت الکترونیک نیازی به شمارش آرا نیست، گفت: در این شیوه تجمیع آرا در حداقل زمان انجام و نتیجه رای گیری مشخص خواهد شد و اشتباه به صفر می رسد.
فرماندار شاهین شهر و میمه افزود: تمهیدات لازم برای آموزش شهروندان برای مشارکت در انتخابات بصورت الکترونیکی از طریق رسانه ها، تلویزیون شهری و شبکه های مجازی انجام شده است تا مردم با سهولت و آسانی در حداقل زمان ممکن آرای خود را به صندوق اندازند.
وی گفت: شهرستان شاهین شهر و میمه برای خلق حماسه ای دیگر و برگزاری انتخابات پرشور، با سلامت و امنیت کامل آماده است.
بصیری یادآور شد: موارد تخلفات تبلیغاتی در این دوره از انتخابات نسبت به انتخابات گذشته کاهش داشت.
وی در ادامه به مردم توصیه کرد: کد نامزدهای مورد نظر خود را به همراه داشته باشند و در ساعات اولیه روز جمعه در پای صندوق های رای حاضر شوند.
فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه همچنین به افراد بیسواد یا کهنسال توصیه کرد به همراه یک فرد معتمد در شعب اخذ رای حاضر شوند.
بصیری مدت زمان قانونی رای گیری را از ساعت 8 صبح تا 18 فردا (جمعه) اعلام کرد و افزود: در صورت نیاز، تمدید این زمان توسط مراجع قانونی اعلام می شود.
فرماندار شاهین شهر و میمه در پایان از مردم این شهرستان درخواست کرد تا با حضور حداکثری خود در روز 29اردیبهشت ماه حماسه ای دیگر را خلق و دین خود را به شهدا و امام راحل ادا کنند و با بارزترین ویژگی خود که انسجام و وحدت داخلی است امنیت پایدار را ایجاد و جهان را حیرت زده کنند.
شاهین شهر در فاصله 20 کیلومتری و میمه در 100 کیلومتری شمال اصفهان قرار دارند.
ت/6994/ 2093 ** خبرنگار: آرزو فلاح ** انتشار: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.