به گزارش ایرنا، حسن صادقی شامگاه سه شنبه در همایش انتخاباتی خانه کارگر کاشان در بیت العباس این شهرستان افزود: دولت روحانی کشتی به گل نشسته را آزاد کرد و به مسیر اصلی خود بازگرداند.
وی ادامه داد: ما به روحانی رای می دهیم تا به عقب بازنگردیم و اجازه دهیم تا نهال روحانی در حوزه های مختلف به بار بنشیند و ذائقه مردم شیرین شود.
وی با طرح این سئوال که دکتر روحانی دولت را با چه شرایطی تحویل گرفت؟ اظهار کرد: صادرات نفت به 500 هزار بشکه رسیده بود، تورم 49 درصد، بیکاری 23 درصد ، صندوق ذخیره ارزی صفر شده، رشد اقتصادی منفی و بدهی 370 هزار میلیارد تومانی به شرکت ها از ارث های دولت گذشته به روحانی بود.
صادقی افزود: در عرصه بین الملل مورد تحریم همه جانبه و ذیل بند 7 منشور سازمان ملل قرار گرفته بودیم و سایه جنگ بالای سر ما بود که در این شرایط این دانشمند و فرهیخته (روحانی) 7 قطعنامه را از سر ایران برداشت و ما را از بند 7 منشور سازمان ملل رها کرد.
وی تصریح کرد: رئیس دولت یازدهم یک روحانی است که اقتصاد، علوم سیاسی و روابط بین الملل را می داند و دنبال جذب سرمایه گذاری برای ایجاد اشتغال است.
وی با انتقاد از کسانی که به ناحق و دروغ حرف از قطع یارانه توسط دکتر روحانی می زنند گفت: آقای روحانی دنبال قطع یارانه نیست بلکه تولید کننده فکر است و به دنبال یاد دادن هنر ماهیگیری به همه مردم است.
معاون دبیرکل خانه کارگر در پاسخ به سخنان فردی که وعده اشتغال پنج میلیونی می دهد گفت: یادتان رفته که در حوزه فعالیت خود 85 هزار اتباع بیگانه را شاغل کردی؟! شما باید بدانید که اشتغال نیاز به سرمایه گذاری در زیرساخت ها دارد.
صادقی اظهار کرد: دولت روحانی با دستان خالی و در شرایطی که روند گردش سرمایه در کشور وضع نابسامانی داشت خدمات ارزنده ای برای جامعه کارگری کشور به ارمغان گذاشت و بحث همسان سازی حقوق کارگران را در دستور کار قرار داد.
وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه صداوسیما در یک حرکت تخریبی و میلی علیه دولت تبلیغ می کند،گفت:آقای مسئول صدا و سیما چرا منافع ملی را در نظر نمی گیری و دولت قانونی کشور را هم نوا با فلاحت پیشه در صدای آمریکا تخریب می کنی؟!
معاون دبیرکل خانه کارگر خطاب به مدیران صدا و سیما گفت: فلاحت پیشه می داند که دکتر روحانی اجماع بین المللی علیه ایران را شکسته است و به دنبال کسی است که مثل ترامپ پوپولیستی فکر کند و ایران را در آستانه جنگ قرار دهد.
وی با انتقاد از کسانی که به ناحق می گویند که دولت می خواهد همجنس بازی راه بیندازد گفت: سئوال من از شما این است که آیا فردی فقیه و عضو مجلس خبرگان رهبری چنین کاری می کند؟
صادقی اظهارکرد: کسانی که حالا به فکر مردم افتادند و می گویند مردم گرسنه و بیکارند باید جواب بدهند که خرابی ها را همان دولتی به بار آورده که اعضای آن هم اکنون در ستاد شما فعالند.
وی ادامه داد: دولتی سر کار بود که بگم بگم به راه انداخته بود و مسئولان را زیر سؤال می برد و روزنامه ها را تعطیل و همه شاخص ها را منفی کرد و حالا برخی طلبکار شده اند.
دبیر خانه کارگر کاشان نیز در این آیین گفت: دولت روحانی بیشترین حمایت ها را از کارگران داشته است و امروز احساس نیاز می کنیم از ایشان حمایت کنیم.
به گزارش ایرنا، ماشااله زهتابی اظهارکرد: تاکنون تنها دکتر روحانی بوده که بدهی دولت را به سازمان تامین اجتماعی پرداخت کرده و جا دارد از ایشان تشکر کنیم.
وی افزود: دولت روحانی بحث همسان سازی حقوق را قبول کرده و قرار شده انجام دهد.
وی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی چشم امید همه ما و تنها نهادی است که بیشترین تاثیر گذاری را در جامعه گذاشته است گفت: تامین اجتماعی 60 درصد جامعه را مدیریت می کند.
زهتابی ادامه داد: بی تفاوتی ما باعث شد که در هشت سال دولت نهم و دهم ، انتصاب های مدیرانی، به سازمان تامین اجتماعی ضربه بزند و این سازمان را از جایگاه واقعی خود خارج کند.
وی با بیان این که انتخابات نماد حضور و مشارکت مردم در سرنوشت شان است گفت: نباید در تعیین سرنوشت خود بی تفاوت باشیم و بدانیم اگر رییس جمهوری آشنا به مسائل کارگری داشته باشیم، جایگاه بهتری خواهیم داشت.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 29 اردیبهشت 96در سراسر کشور برگزار می شود.
7408/7472
خبرنگار: حسین منصوری فر * انتشار دهنده : محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.