به گزارش ایرنا سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی، دوشنبه شب در همایش حماسه حضور در جمع طرفداران سیدابراهیم رئیسی، نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در تربت حیدریه اظهار کرد: بر اساس برنامه ششم توسعه برای رسیدن کشور به رشد اقتصادی هشت درصد، باید نرخ بیکاری از 12 به 8 درصد برسد و بنابراین در مجلس تصویب شد تا در این برنامه دست کم پنج میلیون شغل ایجاد شود.
وی با انتقاد از کسانی که به وعده های انتخاباتی نامزدهای اصولگرا حمله می کنند، افزود: این نامزدها با ارائه برنامه بر ایجاد شغل برای پنج میلیون نفر تاکید دارند اما رئیس دولت این وعده ها را شدنی نمی داند اما از دیگر سو خودش وعده 955 هزار شغل در سال را به مردم می دهد.
قاضی زاده هاشمی خاطرنشان کرد: دولت که هدفمندی یارانه ها را مورد هجمه قرار داده بود ،از پذیرش نظر مجلس مبنی بر حذف سرمایه داران و دهک های بالای جامعه از دریافت یارانه، سر باز زد و اکنون در حال و هوای انتخاباتی به کسانی که یارانه شان حذف شده پیام داده که تمام یارانه های حذف شده را پرداخت خواهد کرد.
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: به عقیده عمده کارشناسان اقتصادی کشور، راه در پیش گرفته اقتصادی دولت بیراهه است و کشور را علی رغم وابستگی به لحاظ تولید و اشتغال به بن بست می رساند، لذا نخبگان و فرهیختگان جامعه ادامه وضع موجود را بی ثمر می دانند.
وی انصراف قالیباف از نامزدی ریاست جمهوری را اقدامی جهادی و آگاهانه دانست و گفت: عده ای به این نتیجه می رسند که برای بقای انقلاب و اسلام نیاز است تا اتحاد و انسجام نیروهای انقلابی حفظ شود، لذا با اقدام شجاعانه و جهادی خود راه را برای انتخاب اصلح هموارتر می کنند.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت ما برگزار می شود.
6121/5132
خبرنگار: علیرضا حسینی مقدم ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.