به گزارش ایرنا، دکتر مهیار حاجی مالیان روز سه شنبه در همایش سفیران دانشجویی تحت عنوان ازدواج سالم، نشاط جوانی در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور اردستان افزود: مشکل تغذیه و روان علاوه بر کاهش شور و نشاط در بین جوانان انگیزه و اراده آن ها را نسبت به تشکیل خانواده سست می کند.
وی با بیان این که ازدواج مایه آرامش و سکون در جوان می شود تصریح کرد: این امر خداپسندانه علاوه برپختگی که به همراه دارد انسان را از مدار خودخواهی و خودبینی خارج می کند.
معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان اردستان افزود: ازدواج همچون حصاری است که به دور جوان کشیده شده و او را از آسیب های اجتماعی مصون می سازد.
حاجی مالیان گفت: ازدواج راه توسعه و تکامل را فراهم کرده و کانون خانواده را گرم و لبریز از محبت و عشق می کند ضمن این که رشد انسان ها را بدنبال دارد.
وی افزود: با ازدواج بنیان خانواده تحکیم یافته و خانواده پایدار را به همراه خواهد داشت.
رئیس مرکز بهداشت اردستان با اشاره به رشد کم ازدواج در کشور خاطر نشان کرد: متاسفانه در سال های اخیر طلاق روند رو به رشدی داشته و برای جامعه خطرناک است.
حاجی مالیان افزود: هم اکنون 12 میلیون جوان در سن ازدواج در کشور وجود دارد که سالانه یک میلیون و 600 هزار نفر به آن ها افزوده می شود.
مرکز شهرستان اردستان در118کیلومتری شمال مرکز استان اصفهان قرار دارد.
7408/7431 * خبرنگار: رحمت الله عامری نیا * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.