علی رحمانی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: حضور در انتخابات و سایر عرصه های سیاسی توسط مردم از مولفه های قدرت است که دستاوردها و رهاوردهای زیادی برای کشور و جوامع مختلف دارد.
وی بیان کرد: یکی از دستاوردهای انتخابات و حضور حداکثری در این عرصه امنیت است که این حضور حداکثری بر تقویت امنیت داخلی و خارجی موثر است اما اگر سلامت انتخابات تهدید شود ناهماهنگی داخلی را به همراه دارد.
فرماندارتیران و کرون با بیان اینکه تقویت سلامت و امنیت داخلی انتخابات ها نیازمند همکاری و مشارکت مردم است، تصریح کرد: مردم علاوه بر اینکه بر حضور حداکثری باید داشته باشند باید برای امنیت انتخابات نیز همکاری کنند که دوری از تشویش اذهان عمومی و تخریب کاندیدها در افزیش امنیت و سلامت انتخابات موثر است.
وی ادامه داد: حضور در انتخابات باید با شور و نشاط همراه شود و مایه اتحاد همگان باشد زیرا کارکرد اصلی انتخابات عزت ملی و افتخار نظام خواهد بود و منجر به ثبات امنیت کشور می شود.
فرماندار تیران و کرون بر حضور حداکثری در انتخابات 29 اردیبهشت تاکید کرد و گفت: مردم شهرستان تیران و کرون در انتخابات گذشته بیش از 70 درصد مشارکت داشته اند و پیش بینی می شود این مشارکت افزایش یابد.
وی خاطرنشان کرد: در شهرستان تیران و کرون بیش از 50 هزار نفر واجد شرایط رای دادند هستند و برای برگزاری انتخابات 71 شعبه اخذ رای پیش بینی شده است.
شهرستان تیران و کرون با 71 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری غرب اصفهان قرار گرفته است.
7131/ 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.