به گزارش ایرنا، محمد امیرخانی روز یکشنبه در دیدار با آیت الله عبدالنبی نمازی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان اظهار کرد: 5 هزار و 800 طلبه و غیرطلبه نیز به عنوان مربی حلقه ‌های صالحین در سراسر کشور فعال هستند.
وی افزود: تاکنون 21 هزار حلقه صالحین مزین به 21 هزار شهید کارمند در سراسر کشور تشکیل شده است.
وی با بیان این که در هر حلقه صالحین 45 نفر حضور دارند، خاطرنشان کرد: در هر حلقه 15 نفر عضو اصلی بوده و بقیه از محتوای حلقه‌ های صالحین استفاده می کنند و در مجموع 6 هزار نفر نیز مسئولیت حلقه های صالحین در سراسر کشور را بر عهده دارند.
امیرخانی با اشاره به این که برای ششمین سال متوالی شهید شاخص کارمندی را معرفی می کنیم، گفت: استاندار گیلان به عنوان استاندار آسمانی نخستین شهید شاخص کارمندی کشور معرفی شد و پس از آن شهیدانی هم چون علیرضا نوری قائم مقام راه آهن جمهوری اسلامی به این عنوان انتخاب شدند.
وی با بیان این که شهید علی فارسی به عنوان ششمین شهید شاخص کارمندی کشور انتخاب شده است، ابراز داشت: برای معرفی این شهید شاخص کارمندی کشور، 31 ستاد در 31 مرکز استان کشور ایجاد شده و 10 استان نیز در سطح کشور با محوریت این شهید یادواره برگزار می‌کنند و در هفته دولت نیز ویژه برنامه ‌ای با محوریت این شهید در تهران برگزار می‌ شود.
وی هم چنین با تاکید بر بهره گیری از شبکه های استانی برای معرفی شهیدان شاخص، یادآور شد: سال گذشته 23 شبکه استانی توفیق معرفی شهید شاخص کارمندی کشور را داشتند اما امسال ظرفیت بالاتری را در اختیار داریم.
7408/6136 * خبرنگار: یوسف صائب * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.