منصور باقرصاد پیش از ظهر پنج‌شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با تبریک میلاد امام زمان (عج) اظهار داشت: ستاد مردمی محمدباقر قالیباف با حضور اقشار مختلف مردم در شهر، شهرستانها، روستاها و نقاط پرجمعیت کشور با برنامه‌ریزی خاص تبلیغاتی فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی استقبال و حمایت مردم از برنامه‌های قالیباف را خوب ارزیابی کرد و ادامه داد: پس از مناظره‌های اول و دوم و با اعلام برنامه‌های آقای قالیباف در برنامه‌های تلویزیونی حضور و حمایت مردمی را به خوبی احساس کردیم.

رئیس ستاد تبلیغاتی قالیباف در اصفهان با اشاره به اینکه باید شاکر این نعمت الهی یعنی حضور خود مردم برای تعیین سرنوشت خویش و انتخاباتی کاملا مردمی باشیم، تاکید کرد: با توجه به توصیه‌های آقای قالیباف صرفه‌جویی در هزینه‌ها را در صدر امور ستاد و برنامه‌ریزی‌های خود قرار دادیم و و امور ستاد به شکل مردمی انجام می‌شود.

توجه به اخلاق انتخاباتی در برنامه های ستادهای قالیباف

وی با بیان اینکه درستاد قالیباف افراد نخبه مشغول فعالیت‌های مختلف هستند، ابراز داشت: همچنین روسای کمیته ها از متخصصان و کارشناسان مختلف انتخاب شده‌اند تا مردم را به خوبی در جریان برنامه های آینده قالیباف قرار دهیم.

باقرصاد با تصریح بر این نکته که برنامه‌های مختلف ستاد این کاندیدا در تمامی استان‌ها وشهرهای کشور بر دوری از بی اخلاقی و توجه به اخلاق انتخاباتی متمرکز شده است، گفت: ما آرامش بدون هیجان کاذب را مدنظر داریم و همچنین توجه بهتمامی رهنمودهای رهبر معظم انقلاب مانند تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات یکی از اصول مهمی است که در برنامه خود داریم.

مشکلات هر منطقه از استان اصفهان استخراج شده است

وی با بیان اینکه مشکلات هر منطقه از استان اصفهان استخراج شده است، تاکید کرد: پس از استقرار دولت مردم با استفاده از مشارکت‌های مردمی که اکنون شاهد آن هستیم کار و خدمت با استفاده از امکانات و توانمندی‌های هر منطقه مورد توجه قرار می‌هیم.

رئیس ستاد قالیباف اصفهان توجه قالبیاف به مناطق محروم را در در دوران تصدی وی بر شهرداری تهران را مشهود توصیف کرد و بیان داشت: خدمات شهرداری در جنوب و شمال تهران عادلانه است و تمام مردم از این خدمات بهره مند هستند.

وی ادامه داد: توجه به مشکلات اقتصادی، بیکاری، مسکن، معیشت و موارد دیگر از موارد مهمی است که در برنامه قالیباف قرار دارد.

باقرصاد با اشاره به تشکیل بیش از ۳۸ کمیته با توجه به نیازهای مردم و با استفاده از متخصصان در این ستاد، از سفر قالیباف به اصفهان خبر داد و بیان داشت: قالیباف روز یکشنبه پس از نماز مغرب و عشا در مسجد سید اصفهان در جمع مردم این شهر سخنرانی خواهد کرد.

وی در پاسخ به سوالی در ارتباط با کنار رفتن کاندیداهای اصولگرا به نفع یکدیگر اظهار داشت: رئیسی و قالیباف هر دو از جبهه اصولگرایان هستند و تاکنون قصد کنارگیری ندارند.

رئیس ستاد قالیباف اصفهان در ارتباط با فیلتر سامانه کارانه نیز تاکید کرد: این امر موجب تضییع حقی شده است اما فرم خام کارانه در ستادهای ما وجود دارد.

بنای ما بر اخلاق مداری حتی درصورت بی اخلاقی دیگر ستادهاست

وی با بیان اینکه ستادهای قالیباف در اصفهان هیچ هزینه‌ای از تهران دریافت نکرده است، اظهار داشت: حتی اگر در دیگر در ستادها بداخلاقی نسبت به دیگر کاندیداها انجام شود بنای ما بر اخلاق مداری است و اگر در یکی از ستادهای ما بداخلاقی مشاهده شود با متخلف برخورد جدی انجام می‌شود.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 644104
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.