به گزارش ایرنا، علیرضا چله دوان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: 224 نفر از بازرسان آقایان و بقیه از بانوان هستند.
وی افزود: هیات بازرسی انتخابات شهرستان کاشان به محض تشکیل و ابلاغ احکام با حساسیت و دقت لازم شروع به فعالیت کرد و فرآیند انتخاب بازرسان و سربازرسان را در دستور کار قرار داد.
رئیس هیات بازرسی انتخابات شهرستان کاشان خاطر نشان کرد: با برنامه ریزی های به عمل آمده برای انتخاب بازرس و سربازرسان از مجرب ترین و شایسته ترین افراد استفاده شده است.
وی با اشاره به این که تلاش شده بازرسان و سربازرسان تجربه کافی و سابقه حضور در دوره های گذشته انتخابات را داشته باشند، تصریح کرد: سطح تحصیلات بازرسان، 31 درصد کارشناسی ارشد و دکترا، 50 درصد کارشناسی و 19 درصد نیز فوق دیپلم هست.
چله دوان هم چنین وظیفه هیات بازرسی، بازرسان و سربازرسان به عنوان نماینده و بازرس وزارت کشور ، نظارت بر تمام فرآیند اجرایی انتخابات و اطمینان از صحت و دقت برگزاری و اخذ و شمارش آرا انتخابات بیان کرد.
وی ابراز امیدواری کرد: با حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شاهد خلق حماسه ای دیگر در تحقق و تثبیت مردم سالاری دینی باشیم.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با انتخابات میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت برگزار می شود.
7408/6136 * خبرنگار: یوسف صائب * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.