به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی آهنگران شامگاه پنجشنبه در جمع حامیان دکتر حسن روحانی در سالن اجتماعات کانون شهید عربیان آران و بیدگل افزود: کاهش یا مشارکت نکردن مردم، رقیب اصلی جریان اعتدال است که در مواردی در گذشته هم شاهد آن بودیم که انشاالله دیگر تکرار نخواهد شد.
وی بیان کرد: مردم باید بدانند که افتخار به شناسنامه سفید و بی تفاوتی به حضور در پای صندوق های رای دردی را دوا نمی کند و اقتصاد ورشکسته، قطعنامه های تحریمی، آسیب های اجتماعی و صدها تبعات دیگر به همراه دارد.
وی بی تفاوتی به صندوق رای را بی تفاوتی به آینده فرزندان برشمرد و گفت: باید تحقیق کرد و دید که تاریخ، کدام ملتی را برای بی تفاوتی نسبت به سرنوشت خود تمجید کرده است.
آهنگران تصریح کرد: امروز باید قدردان خدمات گسترده دولت اعتدال باشیم و بدانیم از دولتی حمایت می کنیم که آرامش را به کشور بازگرداند و قطعنامه های ظالمانه را برداشت.
وی ادامه داد: دولت روحانی تورم در کاهش تورم 40 درصدی به زیر 10 درصد، اجرای طرح تحول سلامت و دسترسی آزاد مردم به اطلاعات اقدام های خوبی انجام داد.
وی اظهار داشت: دولت روحانی اینترنت را در تمام کشور و حتی روستاها فعال کرد تا مردم با فرصتی که در شبکه های اجتماعی ایجاد شده است مطالبات خود را بیان کنند.
وی با طرح این سوال که چرا ما پیرو گفتمان اصلاح طلبی هستیم افزود: چون ما ساختار شکن نیستیم و علاقه مند به جمهوری اسلامی هستیم.
وی گفت: دفاع از آزادی بیان برآمده از اسلام ناب محمدی است و ما در راه اصولی که امام راحل برای ما ترسیم کرده حرکت می کنیم.
آهنگران تصریح کرد: امام راحل اختلاف سلیقه در چارچوب نظام را باعث پیشرفت کشور می دانست ولی امروز شاهدیم که عده ای به نام امام دامنه دوستداران نظام را تنگ تر می کنند.
وی گفت: کسانی که می گویند برجام منفعتی نداشته، همان هایی هستند که می گفتند تحریم ها هیچ ضرری ندارد ولی هر روز اعتراض می کنند چرا همه تحریم ها بر داشته نشده است؟!
وی وحدت اصلاح طلبان در دوره های مختلف را بسیار ارزنده برشمرد و اظهار داشت: وحدت به عنوان آرزوی اصولگرایان درآمده است که در هیچ انتخاباتی محقق نشده است.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 29 اردیبهشت ماه جاری در سراسر کشور برگزار می شود.
مرکز شهرستان آران و بیدگل در شمالی ترین نقطه استان اصفهان، در فاصله 6 کیلومتری شهرستان کاشان و 215 کیلومتری مرکز استان اصفهان قرار دارد.
7408/7472 / * خبرنگار: حسین منصوری فر * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.