به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، آیت‌الله سیدمحمد موسوی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه آران و بیدگل ضمن اشاره به سالروز تاسیس سپاه پاسداران اظهار داشت: خدمات سپاه بر کسی پوشیده نیست و این نهاد وظیفه حراست از ارزش‌های انقلاب اسلامی دارد و هر کجا که اسلام و نظام خطری در پیش‌رو ببیند برای دفاع از آن پیش قدم است.

وی ضمن اشاره به سالروز حمله هواپیماهای آمریکایی در طبس در سال 59 تصریح کرد: این عملیات با هدف آزادسازی گروگان‌ها و از بین بردن مراکز حساس کشور و از دید آن‌ها از بین بردن انقلاب اسلامی است اما اراده و خواست خداوند چیز دیگری بود و دفاع از اهل ایمان وعده خداوند است.

امام جمعه آران و بیدگل با اشاره به معرفی نامزد‌های ریاست جمهوری توسط شورای نگهبان ابراز داشت: تصمیمات شورای نگهبان باید مورد تایید آحاد مردم باشد و به فرموده امام راحل تصمیمات و سخنان شورای نگهبان حجت است زیرا این شورا حافظ منافع نظام جمهوری اسلامی است.

وی بیان کرد: بعضی توقع داشتند تایید بشوند در حالی که در قانون اساسی شروطی برای تحویل پست ریاست جمهوری به آن فرد ذکر شده است و تشخیص شرایط افراد مربوط به شورای نگهبان است و رد شدن افراد بدین معنی نیست که افراد رد شده صلاحیت هیچ کاری را ندارند.

موسوی گفت: دوران تبلیغات یکی از چالش های انتخابات است و متاسفانه گاهی اوقات بی اخلاقی‌ها انتخاباتی شامل تهمت، دروغ، وعده‌های انتخاباتی غیرقابل اجرا و غیره صورت می‌گیرد و امید است در این دوره شاهد این موارد نباشیم.

مناظره‌های انتخاباتی باید به صورت زنده پخش شود

حجت‌الاسلام مهدی سلیمانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مشهداردهال کاشان ضمن اشاره به غبارروبی آستان علی بن محمد باقر (ع) اظهار داشت: شش نفر کاندیدای اصلی ریاست جمهوری معرفی شدند و بحث مهم آن است که تقوای الهی را پیشه سازیم.

امام جمعه مشهداردهال کاشان افزود: افرادی که عدم احراز صلاحیت نشدند باید تقوا پیشه کنند و باید از حرمت و قداست شورای نگهبان صیانت و حفاظت کرد و مردم نیز با نشاط وارد صحنه انتخاباتی شوند و نباید دیگران را تخریب کرده و به آن‌ها فحاشی کرد.

سلیمانی با بیان اینکه نباید مناظر‌ه‌های انتخاباتی ضبط شده باشد، افزود: هر یک رای موجب استحکام نظام و خاری بر چشم دشمنان است و باید واجدین شرایط شرکت در انتخابات با شکوه هر چه بیشتر در این عرصه شرکت کنند و به فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی لبیک بگویند.

ترسیدن از تشر دشمن زمینه نفوذ را مهیا می‌کند

آیت‌الله حسن مفرح‌زاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ابوزیدآباد آران و بیدگل ضمن اشاره به فرا رسیدن بعثت حضرت رسول‌اکرم(ص) اظهار داشت: بعثت پیامبر اکرم(ص) یک نعمت الهی برای مردم است و دلیل آن‌که بعثت منت خداوند است به دلیل آن است که بشریت در گمراهی به سر می‌برد.

امام جمعه ابوزیدآباد آران و بیدگل افزود: رهبر انقلاب اسلامی در دیدار با نیروهای مسلح فرمودند نقش آفرینی ارتش در دوران دفاع مقدس یکی از افتخارات ما است و ارتش جمهوری اسلامی یک نیروی فکری و معنوی و انگیزه‌های پاک و مقدس است.

مفرح‌زاده خاطرنشان کرد: یکی از شگردهای قدرت های متجاوز برای ترساندن دولت‌ها به جهت تامین اهداف نامشروع خود تشر زدن است و برای یک کشور بدترین حالت آن است که مسئولان آن کشور از تشر دشمن بترسند زیرا زمینه نفوذ دشمن به آن کشور را مهیا می‌کند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 624554
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.