به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، آیت‌الله احمد جنتی صبح امروز با حضور در مشهد اردهال کاشان، امامزاده واجب التعظیم علی بن امام محمد باقر (ع)، این مکان را زیارت کرد.

وی پس از زیارت امامزاده علی بن امام محمد باقر (ع) مشهد اردهال کاشان با حضور در دفتر آستان در جریان امور جاری، در دستور کار و برنامه‌های در نظر گرفته شده ویژه آستان قرار گرفت.

آیت‌الله ‌ جنتی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: وجود فرزند بلافصل امام محمد باقر (ع) در منطقه کاشان نشان‌دهنده عنایت ویژه معصومان به این منطقه و سابقه طولانی مذهب تشیع در منطقه کاشان است و این موجب مباهات و افتخار است.

رئیس مجلس خبرگان رهبری ضمن اشاره به ویژگی‌های منحصر به‌فرد امامزاده علی بن امام محمد باقر (ع) مشهد‌اردهال‌ افزود: بر ما مسئولان لازم است تا با توکل بر خدا و تاسی به چنین امامزاده‌هایی با همت و پشتکار در خدمت آحاد مردم باشیم.

آیت‌الله جنتی ضمن اشاره به نزدیک‌بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا خاطرنشان کرد: برگزاری باشکوه انتخابات خار چشم دشمنان اسلام و نظام است و لازم است آحاد مردم با تمامی سلایق و گرایش‌ها در صحنه حضور داشته باشند و با حضور خود مشتی بر دهان یاوه‌گویان بزنند.

وی با بیان اینکه مردم با بررسی‌های لازم به فرد اصلح رای دهند، تصریح کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی و نظارتی وظیفه صیانت و حفاظت از آراء مردم را بر عهده دارند و به همین جهت این مهم با دقت و حساسیت خاصی انجام می‌پذیرد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 624300
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.