مصطفی سالاری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام اینکه مهلت 7 روزه بررسی صلاحیت داوطلبان امروز پنجشنبه 31 فروردین ماه در هیأت نظارت شهرستان به پایان می رسد افزود: به استناد ماده 48 قانون انتخابات، نظر هیأت نظارت یکم اردیبهشت ماه به فرمانداری اعلام می شود.
فرماندار یزد اظهار داشت: براساس ماده 53 آئین نامه اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر دوم اردیبهشت ماه مراتب تأیید و یا رد صلاحیت داوطلبان توسط فرمانداری به صورت کتبی به افراد ابلاغ می شود که در این خصوص داوطلبان می توانند با در دست داشتن کارت ملی خود به ستاد انتخابات شهرستان مراجعه و نتیجه صلاحیت خود را دریافت نمایند.
وی اضافه کرد: داوطلبان رد صلاحیت شده ظرف مدت 4 روز تا تاریخ 6 اریبهشت ماه فرصت دارند اعتراض خود را جهت بررسی بیشتر به هیأت نظارت استان اعلام دارند.
سالاری با اشاره به ثبت نام 670 داوطلب در پنجمین دوره انتخابات شورا های اسلامی شهر و روستا شهرستان و رشد 51 درصدی نسبت به دوره گذشته اظهار داشت: با توجه به اصلاحیه قانون انتخابات شوراها در دوره پنجم شورای اسلامی شهرهای شاهدیه و زارچ با 5 نفر، شهر حمیدیا با 7 نفر و شهر یزد با 11 نفر تشکیل خواهد شد.
فرماندار یزد با تأکید به اینکه رعایت مُرّ قانون در دستور کار همه مجریان انتخابات است تصریح کرد: همه دست اندرکاران امر انتخابات وظیفه دارند زمینه برگزاری انتخاباتی باشکوه و با حضور حداکثری مردم را فراهم نمایند.
انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه برگزار می شود.
7537/ 6197 خبرنگار: مسعود میرجلیلی** انتشار: فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.