به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، ویم دلووی(WIM DELVOYE) هنرمند برجسته بین المللی بلژیکی طی ابلاغی بعنوان مشاور (Consultant) سرپرست شهرداری منطقه یک  شهرداری کاشان منصوب شد.

ویم دلووی (WIM DELVOYE) که در زمره هنرمندان شناخته شده اروپا در عصر حاضر محسوب می‌شود، در دیدار با سرپرست شهرداری منطقه یک کاشان اظهار داشت: با توجه به علاقه شخصی که به ایران داشتم تحقیقات خود را در حوزه‌های تاریخی و فرهنگی شهرهای ایران آغاز کردم و از بین شهرهای شیراز، اصفهان و کاشان، علاقه‌ای مردم کاشان به احیای بافت تاریخی و ایده های نو و آینده نگری شهردار فرهنگی کاشان برایم بسیار جالب بود.

وی ضمن اشاره به اینکه درهر نشستی که با مدیران شهرداری داشته انرژی مثبت و خوبی را دریافت کرده است، افزود: با توجه به علاقه‌ای که به بافت تاریخی کاشان دارم یک ملک با ارزش تاریخی در خیابان علوی خریداری و هم اکنون در حال طراحی این مجموعه هستم و به زودی پروژه ساخت هتل سنتی با تکنولوژی مدرن با آیتم‌های نوین و متفاوت آغاز می‌شود.

سرپرست منطقه یک شهرداری کاشان نیز با توجه به علاقه و انگیزه که در این هنرمند بین المللی مشاهده کرد طی ابلاغی وی را بعنوان مشاوره افتخاری شهرداری منطقه یک (ویژه تاریخی فرهنگی) منصوب کرد.

ویم دلووی با استقبال و قدردانی از سرپرست شهرداری منطقه یک به جهت اعتماد صورت گرفته بیان کرد: استعداد و پتانسیل بسیار بالایی در شهر زیبای کاشان وجود دارد و مطمئن هستم در زمانی نه چندان دور این شهر می‌تواند به سمتی حرکت کند که از شهر ونیز ایتالیا هم مشهورتر و توریست پذیرتر شود.

سومین جلسه مصاحبه متقاضیان موسسات فرهنگی هنری در کاشان برگزار شد

مصطفی جوادی مقدم با اعلام این خبر اظهار داشت:  در دو نوبت صبح و عصر سومین جلسه مصاحبه متقاضیان موسسات فرهنگی هنری در کاشان برگزار شد و از متقاضیان مصاحبه به عمل آمد.

رئیس اداره ارشاد کاشان افزود: با عنایت به ضرورت ساماندهی و نظام مندسازی فعالیت‌های فرهنگی وهنری در شهرستان  پس از شناسایی و تشویق فعالان فرهنگی و هنری در راستای ورود قانونمند به فعالیت‌های فرهنگی و تشکیل پرونده‌های مربوطه، در سومین جلسه مصاحبه  از متقاضیان 11 موسسه فرهنگی و هنری شامل 30 نفر با حضور اعضای شورای مصاحبه موسسات فرهنگی هنری  کاشان و آران و بیدگل  به عمل آمد.

جوادی مقدم خاطرنشان کرد: مصاحبه این متقاضیان در اداوار گذشته در مرکز استان صورت می گرفت ولی با موافقت  اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از سال 1394 تفویض اختیار شد تا جلسه مصاحبه با متقاضیان موسسات فرهنگی هنری در شهرستان کاشان شهرستان کاشان تشکیل شود .

وی با  بیان اینکه این شهرستان در حال حاضر دارای 10 موسسه فرهنگی هنری است و 2 موسسه دیگر به زودی موفق به دریافت مجوز می‌شوند، گفت: موسسات فرهنگی و هنری می‌توانند در راستای فعال سازی و ساماندهی فعالان بخش خصوصی در عرصه‌های فرهنگی و هنری ایفای نقش کنند.

بهای بلیط اتوبوس تا خردادماه ثابت می‌ماند

نشست علنی شورای شهر کاش در سال جدید به بررسی لایحه‌های پیشنهادی تعیین نرخ تاکسی و اتوبوس برای اجرا در سال 96 و همچنین گزارش ستاد اسکان نوروزی اختصاص  داشت.

بررسی لایحه نرخ نامه پیشنهادی از سوی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کاشان نخستین دستور کار این جلسه بود که با حضور سرپرست و نمایندگان این سازمان صورت گرفت.

اعضای شورای شهر کاشان پس از بیان اظهارات خود در این مورد و موارد در دستور کار شورای شهر کاشان و بر اساس پیشنهاد برخی از اعضا و موافقت شورا، مقرر شد نرخ جدید اتوبوس‌ها در شهرستان از خردادماه اجرایی شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 622676
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.