به گزارش ایرنا،مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه سازاستان اصفهان روزسه شنبه درجمع خبرنگاران، هدف از برپایی این جشنواره را تجلیل و تکریم از نقش آفرینان مدرسه ساز و جلب مشارکت همگانی در توسعه و گسترش فضاهای آموزشی عنوان کرد.
فریدالدین عبد یزدان افزود: این جشنواره با حضور 350 نفر از خیرین مدرسه ساز استان اصفهان برگزار می شود که 150 نفر از آنها سال گذشته به این مجموعه اضافه شده اند.
وی خاطرنشان کرد: در این جشنواره از 6 نفر از مدیران مدارس خیر ساز که در استفاده بهینه و سلامت فضای آموزشی مدارس سهیم بوده اند تجلیل می شود.
مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان افزود: همچنین بخشی از مراسم این جشنواره به بیان مشکلات فضاهای آموزشی، پرورشی وورزشی استان اختصاص خواهد داشت تا فرهنگ مشارکت بیش از گذشته در استان تامین و گسترش یابد.
عبد یزدان یادآوری کرد: هم اکنون در مناطق شرقی اصفهان مشکل برخی مدارس تنها با ساخت دو کلاس درس رفع می شود و این فرصت برای خیرین فراهم است.
وی تصریح کرد: هم اکنون در استان یکهزار خیر مدرسه ساز فعالیت دارند که 200 نفر از آنان را بانوان تشکیل می دهد.
رئیس هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه سازاستان اصفهان نیزدراین نشست مدرسه سازی را اقدامی ارزشمند و نیکو در مکتب انسان سازی برشمرد و گفت: عمومی مردم حتی با مبالغ خیلی کم هم می توانند در این کار خیر سهیم باشند.
زهره میردامادیان افزود: از سال 78 تاکنون، 936 پروژه آموزشی با پنج هزار و 637 باب کلاس در استان احداث، تکمیل و تحویل آموزش و پرورش شده است.
وی با بیان اهمیت و کیفیت آموزش در کشور گفت: خیرین مدرسه ساز با ورود خود به این عرصه ارزشمند و نیک،عدالت آموزشی را سرلوحه کار خود قرار داده اند.
رئیس هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان افزود: در هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان در سال گذشته 44 میلیارد تومان کمکهای مردمی جذب شد.
مجمع خیران مدرسه ساز استان اصفهان در 20 شهرستان استان نمایندگی یا شعبه دارد و کمک افراد خیر و نیکوکار را در حوزه شهرستان خود ساماندهی می کند.
هم اکنون حدود 770 هزار دانش آموز در پنج هزار و 345 واحد آموزشی استان اصفهان مشغول تحصیل هستند.
ت/6994 / 6022 خبرنگار:آرزو فلاح - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.