به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،  سرهنگ ستار خسروی  در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به افزایش اشراف اطلاعات نیروی انتظامی نسبت به تحرکات مجرمانه در سطح استان اصفهان اظهار داشت: در سال گذشته از وقوع بیش از ۲۰ درصد جرایم در استان اصفهان جلوگیری شد که این آمار ۱۹۳ جرم را شامل می‌شود.

وی همچنین به افزایش توانمندی پلیس آگاهی استان اصفهان در حوزه کشف جرایم خشن در سطح این استان اشاره کرد و افزود: همچنین افزایش برخورد قضایی با جرایم خشن را نیز شاهد بوده‌ایم.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان در ادامه به کاهش دو درصدی سرقت در استان اصفهان در نوروز اشاره کرد و بیان داشت: همچنین در این ایام با افزایش پنج درصدی کشفیات و کاهش ۳۲ درصدی جرایم مهم در سطح استان اصفهان روبرو بوده‌ایم.

وی همچنین به پلمب شدن ۴۸ واحد طلافروشی و چهار شعبه بانکی در استان اصفهان به دنبال اجرای قانون ۵۵۶ شورای امنیت کشور اشاره کرد و ابراز داشت: به این مراکز اخطارهای لازم ارائه شد و به دلیل بی توجهی به اجرای قانون پلمب شد.

برخورد با هفت موسسه مالی غیر مجاز در استان اصفهان در سال ۹۵

سرهنگ خسروی برخورد با موسسات مالی غیر مجاز را نیز از برنامه‌های ویژه پلیس آگاهی استان اصفهان در سال جاری دانست و گفت: این طرح در سال گذشته نیز اجرایی شده که به دنبال آن هفت موسسه غیر مجاز شناسایی و جمع آوری شد.

وی در ادامه به لزوم هوشیاری مردم نسبت به سرمایه‌گذاری در قرض‌الحسنه‌های خانوادگی تاکید کرد و گفت: در سال گذشته خانمی با دو میلیارد تومان کلاهبرداری به واسطه جمع آوری پول‌ها در قرض‌الحسنه خانوادگی دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان تصریح کرد: تعداد سرمایه‌گذاران در قرض‌الحسنه‌های خانوادگی باید محدود باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه استان اصفهان به عنوان مرکز آموزش کارآگاهان تخصصی پلیس آگاهی کشور نیز معرفی شده است، افزود: در استان اصفهان در نظر داریم فاصله وقوع تا کشف جنایات و جرایم را به میزان قابل توجهی کاهش دهیم.

سرهنگ خسروی در خصوص دستگیری قاتل پیرزنی ۶۸ ساله که در مهر ماه سال گذشته در اصفهان به قتل رسیده بود نیز، بیان داشت: قاتل این فرد دخترش بوده که طی هفته گذشته در یکی از مراکز بهزیستی یکی از استان‌های کشور شناسایی شد و به قتل نیز اعتراف کرده است.

وی در خصوص کشف جسد فردی که شب گذشته در حوالی پل شهرستان کشف شد نیز گفت: به احتمال زیاد فوت این فرد قتل نبوده و به علت غرق‌شدگی فوت شده است.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 618656
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.