به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،  مهدی جمالی نژاد ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاح پروژه‌های سازمان فاوا که در قالب پنجاه و دومین برنامه از طرح «هرهفته با چندین افتتاحیه» برگزار شد، با اشاره به اینکه اولویت فعالیت‌های شهرداری در سال جاری بهره برداری کامل از خط یک قطار شهری اصفهان است، اظهار داشت: همچنین در زمینه اجرای خط دو و سه اقداماتی را شهرداری در دستور کار قرار داده است.

وی در ادامه با بیان اینکه به منظور بهره برداری از خط سه قطار شهری اصفهان رایزنی‌هایی را با بنیاد مستضعفان داشته‌ایم، ابراز داشت: همچنین شهرداری اصفهان خط چهار مترو اصفهان را در محور میدان استقلال تا میدان قدس تعریف کرده است چرا که با این پروژه شمال به جنوب اصفهان مرتبط خواهد شد.

شهردار اصفهان همچنین به همکاری خوب شهروندان اصفهانی در حوزه آزادسازی‌ها به ویژه در مناطق ۱۲، ۱۴ و ۱۵ شهرداری اشاره کرد و گفت: بر این اساس با توجه به این همکاری پروژه‌هایی همچون پیچ پینارت و میدان استقلال با سرعت در حال بهره برداری است.

وی با بیان اینکه مجموعه پروژه‌های میدان استقلال نیز در سه ماه نخست سال جاری به صورت رسمی بهره برداری خواهد شد، افزود: برای پل هفتم نیز همکاری‌هایی را با قرارگاه خاتم‌الانبیا داشته‌ایم.

جمالی‌نژاد با اشاره به بهره برداری از شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان نیز گفت: این پروژه نیز در فاز اول تا پنج ماه آینده بهره برداری خواهد شد.

وی در ادامه به ورود ۸۰۰ دستگاه اتوبوس شهری به اصفهان طی چند ماه اخیر، اضافه کرد: معاونت حمل و نقل و ترافیک در این زمینه و به ویژه راه‌اندازی خطوط بی آر تی فعالیت‌های شایسته‌ای را داشته است.

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 614029
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.