به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، به نقل از پایگاه خبری پلیس، حسن رحیمی اظهار داشت: سختی‌های کار پلیس بر کسی پوشیده نیست و همه می‌دانند امنیت و آرامشی که امروز در شهرها و جاده‌ها برقرار است نتیجه زحمات و تلاش نیروهای انتظامی است.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی افزود: سال گذشته تعدادی از نیروهای خدوم نیروی انتظامی استان در اجرای عملیات‌ها و ماموریت‌های خود جانشان را فدا کردند که این نشان دهنده روحیه رزمندگی، ایثارگری و شهادت طلبی در بین نیروهای پلیس است و امیدواریم همه بتوانیم رهروان خوبی برای آنان باشیم.

دادستان عمومی و انقلاب استان اصفهان با بیان اینکه پلیس از جایگاه بالایی در بین مردم و نظام برخوردار است، گفت: دستگاه قضایی به راحتی از خون شهدای نیروی انتظامی نمی‌گذرد و عاملان به شهادت رساندن آنان را به سزای اعمال پلیدشان می‌رساند.

وی از برخورد قاطع و مقتدرانه پلیس استان با مجرمان خشن و باندهای مجرمانه در سال 95 تقدیر و بیان کرد: قطعاً عدالت در مورد این افراد که سبب به هم ریختن آرامش مردم هستند، اجرا می‌شود.

رحیمی از رسیدگی سریع به پرونده قضایی مجرمان خشن و نا امن کنندگان جامعه که توسط ماموران پلیس دستگیر می‌شوند خبر داد و تصیریح کرد: احکام قضایی این گونه مجرمان در سال جدید با سرعت بیشتری انجام می‌گیرد تا درس عبرتی برای دیگر مجرمان شوند.

وی به تعامل دستگاه قضایی و مجموعه فرماندهی انتظامی استان اشاره و خاطر نشان کرد: با تعامل و همکاری خوبی که بین دستگاه قضایی و پلیس استان وجود دارد سال 96 نیز مانند سال‌های گذشته سالی تیره و تاریک برای مجرمان و روشن و امن برای مردم خواهد بود.

رتبه برتر پلیس اصفهان از نظر سلامت اداری

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اصفهان گفت: پلیس استان از نظر سلامت اداری رتبه برتر را به خود اختصاص داده است.

مهدی تشکری با اشاره به اینکه سختی‌های کار در نیروی انتظامی قابل مقایسه با هیچ شغلی نیست، اظهار داشت: تامین امنیت مسافران و شهروندان در نوروز و همچنین انتخابات دو ظیفه سنگین نیروی انتظامی به شمار می‌روند، از این رو عملکرد پلیس استان در نوروز امسال بسیار خوب بود و امیدواریم وظیفه امنیت انتخابات را نیز به خوبی پشت سر بگذارد.

وی به ارتقای میزان سلامت اداری کارکنان نیروی انتظامی در بسیاری از شاخص‌ها طی سال 95 نسبت به سال 94 اشاره کرد و افزود: این موضوع نشان دهنده توجه ویژه فرماندهی انتظامی استان به آموزش و آگاه سازی کارکنان خود دارد.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اصفهان با بیان اینکه در سال 95 بیشترین کلاس‌های آموزشی و توجیهی برای نیروهای انتظامی برگزار شده است، گفت: برپایی این گونه کلاس‌ها و دوره‌ها در کاهش آسیب‌ها و تهدیدات برای نیروها و مصون سازی آنان و خانواده‌هایشان تاثیر بسیار شایانی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه نیروهای انتظامی برخلاف سایر نیروهای مسلح به دلیل ارتباط بیشتری که با مردم و بدنه جامعه دارند وظایف سنگین‌تری نیز برعهده آنان است، خاطر نشان کرد: این افراد باید مراقب رفتار، اعمال و حرکات خود باشند و اجرای قانون را در عین اقتدار همراه با رأفت و مهربانی انجام دهند.

تشکری بروز تخلف را اولویت اول سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اصفهان دانست و گفت: بر همین اساس تمامی قضات این سازمان آماده هرگونه تعامل با همه نیروهای مسلح و از جمله نیروی انتظامی در خصوص آموزش و آگاه سازی نیروها در راستای افزایش رضایتمندی مردم و ارتقای روز افزون عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 613902
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.