به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، مهدی رجب‌زاده پس از پیروزی تیمش مقابل بنیادکار اظهار داشت: بازی خوبی بود و تیم ما از همان ابتدای مسابقه توپ و میدان را در اختیار داشت و خوشبختانه در همان اوایل بازی هم به گل رسیدیم و بازی را کنترل کردیم و بازیکنان تیم به خوبی وظایف خود را عمل کردند و توانستیم به گل دوم هم برسیم. می‌توانستیم در ضد حملات گل‌های بیشتری هم بزنیم و موقعیت از دست دادیم.

وی افزود: 3 امتیاز این دیدار برای ما حائراهمیت بود و اکنون در گروه C تیم مدعی هستیم. با توجه به تساوی دیدار العین و الاهلی به نظرم اگر العین را شکست بدهیم صعودمان قطعی خواهد شد چراکه العین در بازی پایانی خود نیز به پیروزی برسد و ما شکست بخوریم بازهم می‌توانیم صعود کنیم. امیدوارم هواداران در بازی بعد بیش از پیش حمایت‌مان کنند و بتوانیم برابر العین هم در اصفهان پیروز شویم.

رجب‌زاده در پایان پیرامون پرسشی مبنی بر اینکه باتوجه به برگزاری بازی در روز تعطیل و ساعت مناسب آن استقبال هواداران کم نبوده است گفت: انتظار من هم بیشتر از این بود و بنظرم باید هواداران بیشتری به این بازی می‌آمدند اما همین‌ عده‌ای هم که آمدند دست‌شان درد نکند. بازی بعدی ما با العین بسیار سخت است و آنها تیمی قوی‌تر و گردن کلف‌تر هستند که نیاز به حمایت بیشتری داریم تا به پیروزی برسیم و به مرحله حذفی صعود کنیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 613154
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.