به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا آقاخانی در دیدار با رئیس کل دادگستری استان اصفهان اظهار داشت: از جمله موضوعاتی که مقام معظم رهبری در دیدارهای خود با فرماندهان نیروی انتظامی بر آن تاکید داشتند موضوع سرقت، ارتقای امنیت اخلاقی و اجتماعی و مبارزه با قاچاق کالا بود که در هر سه مورد قرارگاهی ویژه در فرماندهی انتظامی استان تشکیل شده و برخورد با این جرایم با جدیت و شتاب بیشتری دنبال می‌شود.

وی موضوع برخورد با قاچاق کالا و تامین امنیت اقتصادی برای سرمایه گذاران و تولید کنندگان داخلی را مطالبه اصلی و جدی مقام معظم رهبری از قوه قضائیه و نیروی انتظامی عنوان کرد و افزود: در این زمینه به حمدالله تعامل و هماهنگی خوبی بین دستگاه قضائی و پلیس استان وجود دارد که نتیجه آن نیز رشد چشمگیر مقابله با باندها و شبکه‌های قاچاق کالا در سال 95 بود که این روند را در سال 96 نیز ادامه خواهیم داد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان به عملکرد موفق پلیس استان در تامین امنیت نوروز اشاره کرد و گفت: به لطف خداوند و همت و تلاش کارکنان مجموعه فرماندهی انتظامی استان در تمام شاخص‌های کاهش جرایم توانستیم رتبه و جایگاه خوبی را به دست بیاوریم به طوری که در مجموع تصادفات فوتی شهری و برون شهری با کاهش 36 درصدی و در سرقت‌های خشن با کاهش 50 درصدی روبرو بودیم.

وی به کسب رتبه برتر رضایتمندی مردم از این فرماندهی در سال 95 اشاره کرد و اظهار داشت: سال گذشته نزدیک به دو میلیون تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 و نزدیک به 100 هزار تماس با سامانه 197 این فرماندهی برقرار شد که این میزان تماس‌ها نشان دهنده اعتماد بالای مردم استان به پلیس خدمتگذار خود است.

سردار آقاخانی با بیان اینکه موفقیت‌های خود را ناشی از همراهی و همکاری خوب دستگاه قضائی می‌دانیم، اظهار داشت: به قدری ارتباط و تعامل بین مقامات قضائی و فرماندهان انتظامی در سطح استان بالاست که حتی یک مورد ناهماهنگی در طی سالیان اخیر به وجود نیامده است.

وی تصریح کرد: در برخی مقاطع که پیچیدگی در پرونده‌ای وجود داشته راهنمایی مقامات قضائی به حل این پرونده‌ها کمک کرده و امیدواریم این تعامل و همراهی و صمیمیت بین ما همیشه برقرار باشد و بتوانیم با همکاری بیشتر و جدی‌تر در ایجاد امنیت پایدار استان گام‌های بلندی برداریم.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 612737
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.