به گزارش ایرنا، احمدرضا پرنده روز شنبه در حاشیه جلسه هماهنگی برنامه های هفته کارگر در جمع خبرنگاران افزود: از این تعداد 66 کارگر در بخش گروه کار و 11 کارگر در بخش انفرادی مورد تجلیل قرار می گیرند.
وی افزود: از بین این کارگران، 6 نفر به عنوان کارگر نمونه استان در بخش های صنعت، خدمات و کشاورزی برای شرکت در انتخاب برترین های کشور به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی می شوند.
معاون اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان همچنین از تجلیل کارگران ورزشکار و قاری قرآن که در کشور حائز رتبه شده اند همچنین زنان سرپرست خانوار در مراسم تجلیل از کارگران نمونه استان خبر داد.
وی با اشاره به آغاز هفته کارگر از پنجم تا 11 اردیبهشت هر سال گفت: برنامه های گرامیداشت هفته کارگر در استان اصفهان با حضور کارگران در گلستان شهدای اصفهان و گلزار شهدای شهرستان های استان آغاز می شود.
پرنده با اشاره به اینکه جامعه کارگری استان اصفهان 6 هزار و 400 شهید تقدیم نظام اسلامی کرده است، گفت: تاکنون دو کنگره به منظور بزرگداشت یاد شهدای کارگر استان برگزار شده است که سومین کنگره یادواره شهدای کارگر استان اصفهان در سال جدید برگزار خواهد شد.
وی بااشاره به اینکه دیدار کارگران نمونه کشور با رهبر معظم انقلاب نیز در حال پیگیری است، افزود: در صورت قطعی شدن این دیدار، شماری از کارگران استان اصفهان با رهبر معظم انقلاب دیدار خواهند کرد.
معاون اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان برگزاری حداقل 30 همایش در اصفهان و دیگر شهرستانها و حضور کارگران در نماز جمعه هشتم اردیبهشت را از دیگر برنامه های هفته کار و کارگر در استان اصفهان اعلام کرد.
استان اصفهان دارای 9 هزار و 500 واحد صنعتی و 150 هزار واحد صنفی است.
درمجموع یک میلیون و 90 هزار کارگر بیمه شده در استان وجود دارد که با احتساب خانواده های آنها 64 درصد جمعیت کل استان را تشکیل می دهد.
ت/6994 / 2093 **خبرنگار: آرزو فلاح ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.