به گزارش ایرنا، علیرضا غیور عصر روز پنجشنبه در جلسه ستاد شئونات مذهبی در فرمانداری اردستان افزود: تعامل موجود شهرستان در ارتباط با مسائل فرهنگی، مذهبی قابل تقدیر و زمینه ساز همدلی و همکاری در بین مردم ومسئولان است.
وی با بیان این که باید قدر این نعمت را دانست تصریح کرد: خداوند را شاکریم که نظام اسلامی از چنین ارزش های والایی برخوردار است.
فرماندار اردستان با اشاره به آمادگی برگزاری مراسم اعتکاف در این شهرستان خاطرنشان کرد: خوشبختانه در سال 95 در این مراسم حضور چشمگیر جوانان را شاهد بودیم که نشان از تمایل و گرایش این قشر به مسائل دینی دارد.
علیرضا غیور در ارتباط با اعیاد ماه های رجب و شعبان گفت: امروز یکی از مساله هایی که دشمنان جمهوری اسلامی در دنیا روی آن تبلیغ می کنند بحث برگزاری مراسم های عزاداری و حزن و اندوه در جامعه است در حالی که اسلام به ایجاد شادابی و نشاط توجه ویژه ای داشته و وجود این عیدها می تواند زمینه ساز شادابی و نشاط در جامعه باشد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردستان نیز در این جلسه گفت: کار ثبت نام متقاضیان حضور در اعتکاف از تاریخ 14 فروردین آغاز شده است.
حجت الاسلام سید جواد حیدری طبا افزود: در مراسم اعتکاف سال 95 بالغ بر 700 نفر در شهرستان شرکت داشتند که پیش بینی می شود امسال این تعداد به یک هزار نفر افزایش یابد.
وی با بیان این که برای اعتکاف کنندگان برنامه های فرهنگی پیش بینی شده است خاطر نشان کرد: برنامه پرسش و پاسخ در خصوص شعار سال، آسیب های فضای مجازی و آسیب های وارده برمذهب با حضور اساتید و روحانیان صاحب نظر برگزار می شود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردستان افزود: مراسم اعتکاف در شهرهای اردستان، زواره، مهاباد و روستاهای بزرگ برگزار خواهد شد.
مرکز شهرستان اردستان در 118کیلومتری شمال مرکز استان اصفهان قرار دارد.
7408/7431 * خبرنگار: رحمت الله عامری نیا * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.