به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری کاشان، حمیدرضا مومنیان در نشست ستاد انتخابات این شهرستان، این شرایط را نوید بخش برگزاری انتخاباتی پرشور و با مشارکت بالای مردم شریف دارالمومنین دانست.
وی جلب اعتماد مردم را یکی از مهم ترین جنبه های حضور حداکثری در پای صندوق های رای بیان کرد و افزود: باید بکوشیم دو انتخابات پیش رو که برای کشور مهم و تاثیر گذار است در حرکت و استمرار نظام در رسیدن به قله های موفقیت در عرصه های داخلی و خارجی به خوبی برگزار شود.
رئیس ستاد انتخابات کاشان با اشاره به فعالیت کمیته های 13 گانه این ستاد در شهرستان تاکید کرد: قانون انتخابات باید در تمام امور مورد توجه باشد که در این راستا چیدمان کمیته ها با شرح وظایف مشخص و قانونی تعیین شده است.
وی اظهار کرد: ستاد انتخابات شهرستان کاشان فصل مشترک برگزاری دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستاست که دو هیات اجرایی مستقل در شهرستان کاشان خواهد داشت.
در این نشست عباسعلی قپانی پور معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری به عنوان جانشین ستاد انتخابات شهرستان، مسعود خاندایی معاون برنامه ریزی، اداری و مالی به عنوان معاون پشتیبانی و تامین منابع ستاد و مهدی هنرمندی نیز دبیر ستاد انتخابات شهرستان کاشان تعیین شدند.
همچنین کمیته های 13گانه ستاد انتخابات شهرستان کاشان با عنوان کمیته های روابط عمومی، اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات، مخابرات و ارتباطات، حراست، حفاظت و استعلام، امنیتی انتظامی، حمل و نقل، فن آوری اطلاعات و ارتباطات، مشارکت حداکثری و تبلیغات اجتماعی، رصد اخبارو تحلیل اطلاعات، حقوقی و رسیدگی به شکایات، آموزش وتدوین متون آموزشی، تدوین و مستندسازی فعالیت های انتخاباتی، فضای مجازی و پشتیبانی ستاد انتخابات شهرستان کاشان در این نشست تعیین شدند.
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 29 اردیبهشت آینده برگزار خواهد شد.
7408/6136 * تنظیم کننده: یوسف صائب * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.