سیدشهاب الدین چاوشی شامگاه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد چهار هزار و 407 نامزد در حوزه شهری و سه هزار و 99 نفر در حوزه روستایی داوطلب انتخابات شوراها شده اند.
وی اظهار کرد: از مجموع نامزدهای ثبت نام کرده انتخابات شوراها در سطح استان تهران 896 نفر زن و 6 هزار و 610 نفر نیز مرد هستند.
رئیس ستاد انتخابات استان تهران تصریح کرد: همچنین از مجموع داوطلبان نام نویسی شده شوراهای شهری استان تهران 655 نفر زن و 3 هزار و 752 نفر مرد و شوراهای روستایی استان نیز 241 نامزد زن و 2 هزار و 858 نامزد نیز مردم هستند.
معاون سیاسی استاندار تهران گفت: برهمین اساس طی شش روز گذشته(20:30 دقیقه شنبه) یک هزار و 989 نامزد برای عضویت در پنجمین دوره شورای اسلامی تهران، ری و تجریش نام نویسی کرده اند.
به گفته چاوشی، امروز و در ششمین روز از زمان نام نویسی(تا ساعت 20:30 امشب) 668 نامزد برای شورای شهر تهران، ری و تجریش و در مجموع 2 هزار و 121 نامزد در کل استان تهران نام نویسی کردند.
رئیس ستاد انتخابات استان تهران تصریح کرد که البته کار ثبت نام از نامزدهای انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی تهران، ری و تجریش در فرمانداری تهران همچنان ادامه دارد.
معاون استاندار تهران گفت: 6 هزار و 200 صندوق اخذ رای برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در کل استان پیش بینی شده که بخش اعظم آن را برای حوزه انتخابیه تهران، ری و شمیرانات منظور شده است.
چاوشی افزود: شوراهای اسلامی 19 شهر استان تهران دارای کرسی های هفت الی 9 نفره هستند که پنجمین دوره انتخابات شوراها دراین شهرها به صورت الکترنیکی برگزار می شود.
به گزارش ایرنا، کار ثبت نام داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی از روز یکشنبه(30 اسفند) آغاز شده و تا یکشنبه(6 فروردین) ادامه دارد.
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در روز 29 اردیبهشت امسال برگزار می شود.
تهرام 1625
خبرنگار : مهدی مقدر - انتشار دهنده: محسن فتاحی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.